Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład

Kluby w Lidze Siatkówki Kobiet i PlusLidze nie do końca dobrze wykorzystują swój potencjał marketingowy. Ale są tacy, którzy robią to naprawdę dobrze. Dołożyliśmy do tego świetne praktyki z Europy i tak powstała marketingowa lista przebojów.

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik

Tylko najlepsze przykłady

Marketing w niektórych klubach siatkarskich zdaje się być tematem tabu. Czasami ze względu na to, że kosztuje, a czasami ze względu na niewiedzę. 

Kluby są produktami, które wymagają promocji, jeżeli prezesi o to nie zadbają, to przede wszystkim nie wykorzystają potencjału, który mają w rękach, ale i nie pomogą sami sobie. Kluby muszą otwierać się nie tylko na kibiców, ale i na media. 

Sponsorów łatwiej przekonać do produktu, który jest atrakcyjny. I tu wszystko się zazębia. 

Postanowiliśmy więc pokazać kluby, które doskonale wiedzą, jak to wszystko funkcjonuje. Dodatkowo co tydzień będziemy prezentować pojedyncze inicjatywy warte uwagi, tak zwane dobre praktyki. 

Na kolejnych slajdach znajdują się wyróżnione kluby, uszeregowane w kolejności od bardzo dobrego do znakomitego. 

Działania którego polskiego klubu podobają ci się najbardziej?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Siatkówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • p_ Zgłoś komentarz
    no faktycznie ukłony w kierunku chemika za pieniądze publiczne będą wozić kibiców i dziennikarzy rewelacja gdyby nie kasa ze spółki skarbu państwa to by w Policach tylko SMS
    Czytaj całość
    istniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy