Ferrari przeprojektowało Halo. Dołączono lusterka
Ferrari jako pierwszy zespół na najbliższe Grand Prix Hiszpanii przygotował system Halo, przy którym znajdują się lusterka.
Andrzej Prochota
Materiały prasowe
/ Ferrari
/ Na zdjęciu: Kimi Raikkonen w garażu Ferrari
Zespoły muszą bardzo sztywno zamocować lusterka do bolidów, aby ograniczyć wibracje. Dlatego Ferrari broni swojego rozwiązania tym, iż górne skrzydełko stanowi wzmocnienie całej konstrukcji.
- Naszym obowiązkiem jest dopilnowanie wszelkich zasad. W przyszłości dokonany ulepszeń, aby mieć pewność, że lusterka służą do spełniania swojej funkcji, a nie do celów aerodynamicznych - powiedział Nikolas Tombazis, dyrektor FIA ds. technicznych.
Nowe mocowanie lusterek Ferrari: od poprzedniego wyścigu można je montować na pałąku ochronnym #ElevenF1 pic.twitter.com/ldiXdQ19eH
— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) 10 maja 2018
ZOBACZ WIDEO F1: testy Kubicy z Renault. "To był najpiękniejszy moment w moim życiu"