Robert Kubica rozchwytywany w Goodwood. Williams zaprezentował legendarny model
Robert Kubica był jedną z gwiazd Festiwalu Prędkości w Goodwood. Polak wprawdzie nie pokazał się w akcji za kierownicą samochodu, ale i tak cieszył się ogromną popularnością i rozdał dziesiątki autografów.
Początkowo organizatorzy Festiwalu Prędkości chwalili się, że Kubica zaprezentuje się przed kibicami za kierownicą rajdówki Lancia Rally 037, by w ten sposób uczcić 50-lecie działalności Martini w motorsporcie. Do tego jednak nie doszło, ale Polak był obecny na stanowisku tytularnego sponsora Williamsa. Cieszył się ogromną popularnością i rozdał dziesiątki autografów.
Sizzling sunshine and an abundance of autographs for Robert Kubica today at the @fosgoodwood
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 15 lipca 2018
@Martini_Global #FOS #Goodwood #Martini pic.twitter.com/1BYu2bqZ3q
Robert Kubica joins us again at @fosgoodwood with @Martini_Global
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 15 lipca 2018
Come down to the MARTINI Terrazza at 12 to meet Robert#FOS #Goodwood #MartiniRacing #RobertKubica pic.twitter.com/QyINaqaPIV
Robert Kubica is here today pleasing the fans @fosgoodwood with @Martini_Global He’ll be back at The MARTINI Terrazza at 1620 for a Q&A and autograph session so come & say hello! #FOS #Goodwood #MartiniRacing #robertkubica pic.twitter.com/IfhzLUHt7T
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 14 lipca 2018
Na Festiwalu Prędkości można spotkać osobistości nie tylko ze świata Formuły 1, ale również innych dyscyplin motorsportu. Mads Ostberg pokazał fanom zgromadzonym w Goodwood co potrafi samochód rajdowy. Norweg znalazł też okazję, by spotkać się z Kubicą, z którym jeszcze przed paroma laty rywalizował w świecie WRC.
Who miss seeing this guy in @OfficialWRC ? Catching up with Robert Kubica @fosgoodwood pic.twitter.com/yTavCIcAaD
— Mads Østberg (@MadsOstberg) 14 lipca 2018
Z kolei Williams zadbał o to, by sympatycy F1 nie narzekali na brak emocji. Karun Chandhok usiadł za kierownicą modelu FW26, który brytyjski zespół wystawił do rywalizacji w sezonie 2004. Dysponuje on ogromną mocą, a 3-litrowy silnik BMW V10 zapewnia ogromny hałas. Takiego dźwięku nie usłyszymy obecnie podczas wyścigów królowej motorsportu.
W roku 2004 za kierownicą FW26 mieli okazję startować Juan Pablo Montoya oraz Ralf Schumacher.
ZOBACZ WIDEO Arka znów z Superpucharem. Damian Zbozień: Nie jesteśmy drużyną, która teoretycznie powinna bić się o tytuły