PZHL: Marketing i telewizja

Zdzisław Ingielewicz, prezes PZHL, podczas piątkowej konferencji prasowej pochwalił włodarzy Aksam Unii Oświęcim za działania idące w zgodzie z duchem marketingu. Zaprezentował także kilka pomysłów związku na popularyzację hokeja.

Radosław Kozłowski
Radosław Kozłowski

Prezes Ingielewicz był zadowolony z dokonań oświęcimskich działaczy. Pochwalił ich zwłaszcza za marketing i promocję. - Mam takie marzenie, żeby wszystkie kluby działały w tak profesjonalny sposób - przyznał. Dodał też, że związek ma pomysł na to jak popularyzować hokej. - Nasz dział marketingu działa coraz prężniej. Mamy wiele różnych pomysłów, które będziemy starali się zrealizować. Jednym z nich jest Mecz Gwiazd. Takie wydarzenie - po jego uprzednim nagłośnieniu - na pewno spopularyzowałoby nasz hokej, jednak nie zależy to tylko od nas. Wiele do powiedzenia mają też kluby, które muszą wyrazić chęć, choćby w postaci zwolnienia zawodników na to pokazowe spotkanie - zdradza Zdzisław Ingielewicz.

Prezesa PZHL martwi to, że TVP Sport nie wywiązuje się z umowy dotyczącej transmisji telewizyjnych. - TVP Sport zawiesiła transmisje, tłumacząc to brakiem środków finansowych - wyjaśnia. - Jeśli Telewizja Polska zrezygnuje z umowy, to będziemy się starali dogadać z innym kanałem sportowym. Musimy tylko otrzymać realną gwarancję, że transmisje będą realizowane na najwyższym poziomie. Ważne jest także to, aby był to przekaz możliwie o jak największym zasięgu - kończy prezes.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×