Trening ciała i duszy, czyli "Be More Human"

Wzajemne wsparcie sprawia, że możemy zdziałać więcej, a przełamanie własnych ograniczeń pomaga zbudować lepszą wersję siebie. To jedna z głównych zasad kampanii "Be More Human" Reeboka i motto nocnego treningu, w którym wzięło udział blisko sto osób.

 Redakcja
Redakcja
Materiały prasowe
Nieustanne wyzwania, testowanie samego siebie oraz pokonywanie swoich ograniczeń przynosi wiele satysfakcji i wpływa na to, jakimi jesteśmy ludźmi. Realizacja wymagających treningów, wytrwałość oraz systematyczność sprawiają, że ludzie zmieniają się nie tylko w wymiarze swojej fizyczności, ale także przechodzą transformację w sferze psychicznej i społecznej. Reebok postanowił zorganizować niecodzienne spotkanie, na którym każdy z wyżej wspomnianych elementów odgrywał bardzo ważną rolę. W treningu postawiono nacisk na wszystko, co marka Reebok uznaje za najważniejsze w podejście do sportu - odwagę, determinację oraz pokonywanie własnych granic.
Akcja odbyła się 18 lutego 2016 roku w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej. Uczestników powitała Joanna Jędrzejczyk, najlepsza polska zawodniczka MMA, będąca twarzą najnowszej kampanii ”Be More Human”. Jędrzejczyk ze względu na swój udział w Amerykańskim Reality Show, nie mogła pojawić się osobiście.

Wstępem do treningu był pokaz boksu tajskiego, który poprowadzili trenerzy Academii Gorila. Zademonstrowano, jak wyglądają poszczególne elementy treningu, rytuały i sama walka. Kluczem programu był zaś trening combat przeprowadzony przez Szymona Wesołowskiego - eksperta w tej dziedzinie.

Spotkanie rozpoczęła Marta Kuligowska. Było ono częścią długofalowej kampanii "Be More Human". Przyświeca jej idea, aby poprzez fitness stawać się lepszą wersją samych siebie - fizycznie, mentalnie i społecznie.

Paulina Zawadzka
Autorka Fan Page'a "Zabiegana w mieście" na Facebook'u

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×