Czterech nowych sponsorów w Stelmecie. Piwo na meczach

Tyskie, Pepsi, RPR i Felgenhauer&Steinbach są od poniedziałku nowymi sponsorami Stelmetu Zielona Góra. Budżet klubu oscyluje teraz w granicach 12 milionów złotych.

Karol Wasiek
Karol Wasiek

W poniedziałek w hotelu "Dana" zorganizowano specjalną konferencję, na której ogłoszono, że klub pozyskał nowych sponsorów. Pojawili się klubowi działacze, jak i przedstawiciele tych firm.

Wszyscy nowi sponsorzy, oprócz Pepsi, wspomogą klub finansowo. Z Pepsi zawarto umowę barterową, dzięki której firma będzie dostarczać towary drużynie, z kolei sama będzie je sprzedawała podczas meczów Stelmetu.

Prezes Rafał Czarkowski zaznacza, że będzie to poważny zastrzyk gotówki dla funkcjonowania pierwszego zespołu. To powoduje, że działacze mogą przeprowadzać kolejne zmiany w zespole, które są według nich oraz sztabu szkoleniowego konieczne. Mówi się, że budżet Stelmetu będzie wynosił około 12 milionów złotych. W ciągu kolejnych trzech lat - ten budżet ma wzrosnąć podwójnie!

Piwo podczas meczów Stelmetu

W środowym meczu o Superpuchar w hali "CRS" po raz pierwszy będzie można się napić piwa. Stelmetowi udało się wywalczyć możliwość sprzedaży i konsumpcji piwa w hali, którego dostarczycielem będzie Tyskie.
Budżet Stelmetu Zielona Góra wynosi teraz około 12 milionów złotych Budżet Stelmetu Zielona Góra wynosi teraz około 12 milionów złotych
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×