Bogusław Biszof: Budujemy silną markę Ekstraklasy

- Nowe kontrakty - medialny z nc+ i marketingowy z T-Mobile - dały Ekstraklasie i klubom stabilizację finansową na najbliższe dwa lata, którą należy potraktować jako szansę - mówi Bogusław Biszof.

Łukasz Czechowski
Łukasz Czechowski

- Do tego potrzebujemy współpracy wszystkich: Ekstraklasy, klubów, PZPN. W tym samym czasie istotne jest jednak także wsparcie ze strony policji, prezydentów miast czy organów samorządowych. Ważne, że jeśli podejmujemy wspólne decyzje z klubami i PZPN to widać, że mamy taką samą wizję. Przybliżamy się do budowania silniejszej marki Ekstraklasy - zapewnia szef ligi w rozmowie z Dziennikiem Bałtyckim.

- Stawiamy sobie za cel, aby w okresie 4-5 lat mieć w Polsce bardzo interesujące rozgrywki i żeby wartość ligi z punktu widzenia sponsorów i praw medialnych była wyższa, mniej więcej dwukrotnie, niż w tej chwili. Na tę wartość składać się będzie liga z jeszcze lepiej wypełnionymi stadionami i przyciągająca przed telewizory. To też liga ze stopniowo rosnącym poziomem sportowym. Widzimy w Ekstraklasie ogromny potencjał, który przy sporej pracy i zaangażowaniu wszystkich może zostać zrealizowany w kolejnych latach - zapowiada Biszof.

Cały wywiad w Dzienniku Bałtyckim.  

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×