KENO partnerem strategicznym Ekstraklasy

KENO – marka gry liczbowej, należąca do Totalizatora Sportowego pojawi się na polskich stadionach piłkarskich podczas rozgrywek Ekstraklasy.

Artur Długosz
Artur Długosz
Umowa w tej sprawie została podpisana pomiędzy spółkami Ekstraklasa S.A. i Totalizator Sportowy Sp. z o.o. do końca sezonu 2014/2015. Dzięki zawartej umowie Totalizator Sportowy nabył prawa do świadczeń w ramach pakietu marketingowego "Partner Strategiczny". To drugi największy po Sponsorze Tytularnym z pakietów marketingowych oferowanych przez Ekstraklasę S.A.
- Jestem dumny, że możemy ogłosić nawiązanie współpracy z firmą, która wspiera polski sport od ponad 60 lat - mówi Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A., Bogusław Biszof.- Marka Ekstraklasa systematycznie zyskuje na wartości. Dowodem tego jest pozyskanie przez Ekstraklasę kolejnego partnera o znanej i lubianej na rynku marce. KENO to bardzo dynamiczna gra, to pozytywne emocje i świetna rozrywka. Podobnie jest z meczami Ekstraklasy. Dlatego właśnie marka KENO pojawi się na polskich stadionach piłkarskich - informuje Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy Sp. z o. o. - Stając się Partnerem Strategicznym Ekstraklasy powracamy - po latach nieobecności - do wspierania polskiej piłki nożnej - dodaje.
Ekspozycja Partnera Strategicznego na stadionach Ekstraklasy to m.in. kubiki w boiskowych narożnikach, reklama 3D oraz reklama na bandach LED. Ponadto logotypy KENO pojawią się m.in. na ściankach do wywiadów TV oraz na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×