Amazon chce być na koszulkach Barcelony
Nadal nie wiadomo, która firma zamieści swoje logo na koszulkach Barcelony w nadchodzącym sezonie. Katalońskie radio RAC1 podało, że swoją ofertę złożył amerykański koncern Amazon.
Umowa z dotychczasowym sponsorem, liniami lotniczymi Qatar Airways wygasła 30 czerwca, ale logotyp katarskiego przewoźnika nadal widnieje na koszulkach Barcelony, a obie strony cały czas prowadzą rozmowy w sprawie przedłużenia współpracy. Negocjacje utknęły jednak w martwym punkcie i prezydent klubu Josep Maria Bartomeu jest otwarty na inne oferty. Warunek jest jeden, za rok reklamy zainteresowana firma musi zapłacić 65 mln euro.
Takich warunków nie był w stanie spełnić japoński Rakuten, którego propozycja została odrzucona. Teraz hiszpańskie media informują o ofercie Amazona, amerykańskiego giganta w dziedzinie handlu elektronicznego.
Na razie nie podano szczegółów, ile Amazon jest w stanie zapłacić Barcelonie, ale Bartomeu chce, aby nazwa nowego sponsora była znana najpóźniej do 30 lipca, kiedy mistrz Hiszpanii zagra swój pierwszy mecz towarzyski w ramach przygotowań do sezonu z Celtikiem Glasgow.
ZOBACZ WIDEO #dziejesienaeuro. Kontrowersje wokół meczu Niemcy - Francja. Kamil Kosowski nie ma wątpiliwości