Movember: akcja specjalna w PGNiG Superlidze
PGNiG Superliga włączyła się do akcji Movember. Polega ona na zapuszczaniu w listopadzie wąsów, które prowokują do dyskusji o raku jąder i prostaty oraz uświadamiają, jak ważne są regularne badania i dbanie o stan zdrowia.
Ambasadorzy PGNiG Superligi z wąsem radzą sobie całkiem nieźle, zachęcając do tego swoich przyjaciół oraz kibiców.
PGNiG Superliga wesprze kampanię informacyjną podczas dwóch telewizyjnych meczów jedenastej serii rozgrywek:
- 18 listopada (piątek) przy okazji spotkania MMTS Kwidzyn - Vive Tauron Kielce (godz. 18:00, transmisja w Canal+Sport od 17:45),
- 19 listopada (sobota) przy okazji spotkania Piotrkowianin Piotrków Trybunalski - KPR Gwardia Opole (godz. 18:30, transmisja w nSport+ od 18:15).
Na wąsach znajdą oznaczenia, jakich używać przy publikacji zdjęć w swoich kanałach społecznościowych.
- Nasze rozgrywki to przede wszystkim widowisko, zacięta sportowa walka. A wspieramy akcję Movember, żeby nikt nie musiał walczyć o punkty z rakiem, bo w sporcie przegrana to tylko strata punktów. W życiu już nie - mówi prezes Superligi Łukasz Gontarek.