Impel Wrocław utworzył internetowy market klubowy

Impel Wrocław uruchomił własny internetowy market klubowy. Od teraz robiąc zakupy pod adresem market.impelwroclaw.pl kibice siatkówki mogą wspierać siatkarski Impel Wrocław.

Artur Długosz
Artur Długosz

W jaki sposób działa internetowy market Impela Wrocław? Wystarczy złożyć zamówienie, a prowizja od każdego zakupu trafi na konto klubu. Klubowy Market powstał w oparciu o projekt IVOO.pl - pierwszą w polskim Internecie platformę sprzedażową, dzięki której kibice mogą wspierać kluby sportowe podczas codziennych zakupów.

Stały wysoki wzrost polskiego rynku e-commerce w ostatnich latach, w połączeniu z niewykorzystanym do końca potencjałem sprzedażowym drzemiącym w klubach sportowych, stał się natchnieniem do realizacji pomysłu marketów internetowych dla klubów sportowych.

Ten model wsparcia klubu jest niezwykle prosty, a przede wszystkim nie niesie żadnych dodatkowych kosztów dla kibiców. Kupując produkty takie jak obuwie, odzież, a wkrótce wiele innych, można "przy okazji" nieść wsparcie klubowi.

W ofercie marketu klubowego na http://market.impelwroclaw.pl znajduje się aktualnie ponad 5000 modeli markowego obuwia oraz szeroka gama firmowej odzieży. Oferta jest dynamicznie aktualizowana i wkrótce planowane jest poszerzenie jej o kolejne kategorie, takie jak książki, filmy, muzyka czy gry komputerowe.

- Jesteśmy klubem, który korzysta z najnowszych trendów i chce być bliżej swoich sympatyków. Nasi kibice mają możliwość zakupu biletów na mecze zespołu Impel Wrocław w Internecie i w punktach stałych, takich jak salony sieci Empik, Saturn, Media Markt i innych. Kolejnym krokiem jest silniejsza aktywność w Internecie i obszarze e-commerce, co wzbogaci interakcje na płaszczyźnie klub-kibice - mówi Jacek Grabowski, prezes Impel Volleyball S.A.

Michał Owsianowski, Project Manager IVOO dodaje, że projekt Marketów Klubowych otwiera przed klubami nowe możliwości, których samodzielna realizacja byłaby wręcz niemożliwa do wykonania. - Kluby sportowe mają ogromny potencjał drzemiący w tysiącach konsumentów emocjonalnie związanych z marką. My pozwalamy ten potencjał uwolnić tak aby każda strona osiągnęła swoje korzyści - powiedział Owsianowski.

Z technologii IVOO korzysta już obecnie 16 polskich klubów sportowych. Są wśród nich między innymi Korona Kielce, Arka Gdynia, Stelmet Falubaz Zielona Góra czy Energa Czarni Słupsk.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×