Fanklub Morza sprzeciwia się nowej nazwie: "Nie będziemy kibicować Espadonowi"

Od nowego sezonu Morze Bałtyk Szczecin znika z siatkarskiej mapy Polski. Pojawia się na niej Espadon Szczecin, który zagra na parkietach pierwszej ligi.

Zmiana zarządu i sponsora w KS Morzu Bałtyk Szczecin wiąże się z tym, że klub przechodzi do historii. Powstaje całkowicie nowy podmiot, który nazywa się Espadon Szczecin. Nie wszystkim taki przebieg wydarzeń się podoba. Swoje oburzenie manifestuje fanklub drużyny, który nie chce żadnych zmian, a już w szczególności na nazwę Espadon. - Morze to tradycje. Jesteśmy w stanie utożsamiać się z tą nazwą. To dla nas coś więcej niż klub. A Espadon? Przecież to firma, która zajmuje się wywozem odpadów. Jak można kibicować takiemu klubowi - z irytacją pyta Jan Smoliński, jeden z członków fanklubu Morza.
[ad=rectangle]
Prawda jednak jest taka, że skoro powstał nowy klub, ze swoim sponsorem, to powszechnym zjawiskiem jest zmiana nazwy. Jeśli firma wkłada pieniądze w drużynę, to oczekuje chociażby reklamy, jaką jest jej nazwa w mediach. - Mam wrażenie, że fanklub nie ma wszystkich informacji. To nie jest fuzja ze starym klubem, tylko zupełnie nowy podmiot. Mamy swojego sponsora, więc taką nazwę nosić będzie zespół, to zupełnie naturalne  - mówi Radosław Rybak, prezes.

Bardzo stanowczy w swoich poglądach są członkowie fanklubu, którzy postawili nowym włodarzom ultimatum. - Albo nazwa będzie sensowna, czyli zostanie Morze, albo chociaż zmieni się na Gryf Szczecin, czyli coś, co ma powiązanie z naszym regionem, albo nie będziemy wspierać drużyny w trakcie meczów. Tym bardziej, że prezesi chcieli nas kupić, co nam się bardzo nie spodobało. Oferowali koszulki i inne rzeczy, które miały nas przekonać - dodaje Smoliński.

Prezesi Morza odpowiadają bardzo spokojnie i prostują sprawę. - Nie no, jakie przekupstwo... to zupełnie nie tak. Jesteśmy nowym klubem i zależy nam na tym, aby w hali pojawili się kibice. Również ci, którzy sympatyzowali z poprzednią drużyną, czyli z Morzem. Dlatego zaproponowaliśmy, że jeśli dalej jest ochota na kibicowanie, to możemy pomóc, choćby z koszulkami czy innymi akcesoriami. To żadne przekupstwo, to tylko drobiazgi. Wydaje mi się, że sytuacja jest bardzo zakręcona, a taka być nie powinna. Spróbujemy skontaktować się z kibicami i spokojnie wyjaśnić sprawę - kończy Rybak.

Komentarze (1)
Wiesia K.
11.09.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
No rzeczywiście wielki problem - a nie mogą się nazywać : Espadon Morze Szczecin ????? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.