Było Nice - wyjątkowy doping dla siatkarek PGNiG Nafta Piła

Pierwszy mecz fazy play-off pomiędzy PGNiG Nafta Piła a Developresem SkyRes Rzeszów był "nice". Wszystko za sprawą konkursu zorganizowanego przez nowego sponsora pilskiej drużyny.

Agata Kołacz
Agata Kołacz

Siatkarki PGNiG Nafty Piła mogły liczyć na wyjątkowe wsparcie w pierwszym starciu fazy play-off. O głośny i żywiołowy doping zadbały bowiem uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych, którzy biorą udział w konkursie pod Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Piły na najlepiej kibicującą klasę. Współorganizator i sponsor akcji, firma Nice Polska Sp. z o.o., dodatkowo przekazał uczniom do kibicowania koszulki z logo konkursu - PTPS jest Nice.

Do udziału w rywalizacji, w której nagrodą główną jest wycieczka, zgłosiło się siedem szkół. Każda z nich kibicuje pod specjalnie stworzoną na potrzeby akcji nazwą. Po pierwszym meczu najwięcej powodów do zadowolenia mają najmłodsi uczestnicy, Olimpijskie mini dwójeczki, którzy zdobyli najwięcej głosów (144).

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×