Marketingowe przeboje tygodnia: LSK w natarciu! PlusLiga broni się frekwencją

Zdjęcie okładkowe artykułu: Facebook / BKS Profi Credit Bielsko-Biała / Na zdjędiu: Dominika Sobolska
Facebook / BKS Profi Credit Bielsko-Biała / Na zdjędiu: Dominika Sobolska
zdjęcie autora artykułu

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy jednak co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy.

Trefl Gdańsk miał ogromne wsparcie publiczności w meczu z Cuprum Lubin. Klub zaprosił na spotkanie dzieci z kaszubskich szkół, dzięki czemu na trybunach zasiadało ok. 9700 kibiców. To najlepszy wynik frekwencji w tym sezonie. Nie była to pierwsza taka akcja w Trójmieście, ale ponownie przyniosła pozytywne efekty.

Siatkarki i sztab szkoleniowy BKS-u Profi Credit Bielsko-Biała, a także przedstawiciele mediów, zostali zaproszeni do kopalni PG Silesia. Grupa doszła do jednej ze ścian wydobywczych i miała okazję zobaczyć, jak wygląda praca w kopalni. Efektem był nie tylko materiał wideo, ale także zdjęcia. Szczególnie fotografia z Dominiką Sobolską we flanelowej koszuli zrobiła niemałe poruszenie.

W Policach wiedzą, jak nakłonić siatkarki do wspominek i zabawnych anegdot. Rafał Kuliga przepytał Katarzynę Gajgał-Anioł i Izabelę Bełcik z dawnych lat polskiej siatkówki, kiedy takie wyrażenia jak "zaawansowana odnowa biologiczna" czy "komfortowy autokar" były traktowane jak science-fiction.

PGE Skra Bełchatów nie miała zbyt wiele czasu na promocję meczu Ligi Mistrzów z Cucine Lube Civitanova. Cała akcja zaczęła się 5 marca, a spotkanie zaplanowano zaledwie 10 dni później. W porównaniu do starcia z Dynamem Moskwa, gdzie tego czasu było ponad dwa razy więcej, klubowy dział marketingu stanął na wysokości zadania. Ostatecznie do Atlas Areny zawitało 9600 kibiców, o 100 więcej niż podczas wspomnianego meczu ze stołeczną ekipą z Rosji.

Post udostępniony przez @ebadi2milad

MKS Dąbrowa Górnicza, który przez długie miesiące cierpiał na brak wsparcia ze strony klubu kibica, postarał się o odbudowanie tej formacji, choć wyniki drużyny nie nastrajają do wznoszenia radosnych okrzyków. Zagłębiowski klub zorganizował darmową podróż do Łodzi na mecz z Grotem Budowlanymi Łódź i skrzętnie odnotował swoją obecność na trybunach Atlas Areny.

[b]Opracowali Dominika Pawlik i Michał Kaczmarczyk ZOBACZ WIDEO Vital Heynen: Chcę, żeby ludzie byli dumni z tej reprezentacji

[/b]

Źródło artykułu:
Czy kluby powinny zapraszać szkoły na mecze?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (0)