W tym artykule dowiesz się o:
Prawicowy publicysta stwierdził na Twitterze, że reklamy z udziałem lekkoatletów czy siatkarzy nie mają takiego oddziaływania jak te, do których zaangażowano gwiazdy futbolu. W związku z tym uznał, że Polacy "wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu".
Takie postawienie sprawy wywołało lawinę negatywnych komentarzy. Inni internauci zarzucają Rafałowi Ziemkiewiczowi kompletną nieznajomość sportu.
Reklamy z lekkoatletami czy siatkarzami nie sprzedają w Polsce produktów. Sprzedają te z piłkarzami. Po prostu Polacy wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu - i tyle.
— Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) 1 października 2018
ZOBACZ WIDEO Show Krzysztofa Piątka! Polak z dubletem! [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]