CenterNet sponsorem tytularnym Speedway Ekstraligi

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi. Na mocy umowy informacje o sponsorze pojawią się docelowo na stadionach, w materiałach zawodów i relacjach TV. Umowa wchodzi w życie od sierpnia 2008 i będzie obowiązywała do końca sezonu 2010.

W tym artykule dowiesz się o:

- Żużel jest jednym z najbardziej widowiskowych sportów motorowych, cieszy się niezmienną popularnością wśród środowisk lokalnych, ale jest wciąż niedostatecznie doceniany w wymiarze ogólnopolskim. Nasza współpraca ma pomóc tej dyscyplinie. Filozofia firmy zakłada wspieranie i promocję społeczności. CenterNet będzie prowadził odpowiedzialny społecznie biznes, a wspieranie żużla wpisuje się w ten sposób myślenia – mówi wiceprezes CenterNet, Grzegorz Tomczyk. - Synonimem żużla jest dynamika, kojarzy się z nim rozwój, ale i odpowiedzialność. Chcemy wykorzystać ten potencjał – dodaje Tomczyk.

- To spełnienie oczekiwań całego środowiska żużlowego i ukoronowanie wielomiesięcznych starań – mówi prezes Speedway Ekstraligi, Ryszard Kowalski. – Mamy nadzieję, że nasi nowi partnerzy szybko przekonają się o wymiernych korzyściach płynących z ich decyzji. Już dziś Speedway Ekstraliga jest najsilniejszą ligą żużlową na świecie, jej znakiem firmowym są widowiska na najwyższym poziomie, wypełnione stadiony i dzięki umowie z TVP coraz większa oglądalność telewizyjna, a tym samym szybko rosnąca wartość medialna.

Speedway Ekstraliga jest na drugim miejscu w Polsce pod względem liczby widzów na stadionach (średnio około 10 tysięcy na mecz), zaraz po piłkarskiej ekstraklasie. Rywalizuje w niej 8 drużyn, w sezonie rozgrywanych jest około 80 imprez. Według danych pochodzących z badań oglądalności, widownia relacji telewizyjnych w bieżącym sezonie sięga pół miliona widzów co weekend.

Źródło artykułu: