Tomasz Suskiewicz: Inne silniki na GP i na ligę? Bzdura totalna

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Tomasz Suskiewicz zaprzecza teorii, jakoby Emil Sajfutdinow używał innych silników w Grand Prix i w polskiej lidze. Team Rosjanina był bardzo zadowolony po GP w Gorzowie, bo zdobył najwięcej punktów.

Emil Sajfutdinow nie wygrał czwartego turnieju GP w tym sezonie, ale i tak wyjeżdżał z Gorzowa bardzo szczęśliwy, bo zainkasował najwięcej punktów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku osiągniętego w Gorzowie. 15 punktów to bardzo dobre osiągnięcie. Niektórzy jechali siedem wyścigów i nawet nas nie dogonili. Wszystko jest w najlepszym porządku. Emila forma fizyczna i psychiczna jest super. Ze sprzętem czasami mamy trochę problemów. Na szczęście udaje nam się z nich dosyć szybko wychodzić - powiedział dla SportoweFakty.pl menedżer rosyjskiego żużlowca.

Zapytaliśmy Tomasza Suskiewicza, czy aby Emil Sajfutdinow nie dokonał złego wyboru pola startowego w finale, bo krawężnik nie był już tak dobry jak w pierwszej fazie zawodów. Menedżer rosyjskiego żużlowca uważa jednak, że popełniono błąd w ustawieniach. - Nie była to kwestia wyboru pola, ale bardziej wina ustawień motocykla, które trochę nam uciekły w końcówce zawodów. Już po 17 wyścigu zastanawialiśmy się, czy ich nie zmienić, ale zostawiliśmy to, co było, bo po prostu za dobrze szło. To był ten delikatny błąd. Nie martwimy się jednak. Jedziemy dalej i walczymy - podkreśla Suskiewicz.

Na półmetku Emil Sajfutdinow ma 11 punktów przewagi nad Taiem Woffindenem, 16 nad Chrisem Holderem i 18 nad Jarosławem Hampelem. - Tak jak mówiłem już wcześniej, teraz to nie ma żadnego znaczenia. Chciałbym, żeby tak było w październiku - dodaje nasz rozmówca.

Przed rokiem Chris Holder w drodze po tytuł mistrzowski trafił w jeden "złoty" silnik. Czy podobnie teraz Rosjanin ma jedną piekielnie szybką jednostkę? - Generalnie używamy trzech silników. Staramy się jeździć wszędzie nad tych trzech najlepszych silnikach. Zarówno w Grand Prix, jak i Enea Ekstralidze używamy tych samych silników. Jeśli ktoś mówi, że trzymamy najlepsze silniki na Grand Prix, to jest to bzdura totalna. Żeby rozumieć silnik, należy na nim jeździć. Trzeba wiedzieć, a którą stronę iść z regulacjami, a nie osiągnie się tego, jeżdżąc tylko sporadycznie na nim. W każdych zawodach trzeba jeździć na najlepszych silnikach, a że czasami zdarzają się problemy techniczne, to już inna sprawa. Każdy się z nimi boryka. Najważniejsze, by je szybko rozwiązywać - uważa Tomasz Suskiewicz. Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku. Zapraszamy!

Tomasz Suskiewicz podkreśla, że nie liczy się, kto jest liderem na półmetku, ale kto ma najwięcej punktów na koniec sezonu
Tomasz Suskiewicz podkreśla, że nie liczy się, kto jest liderem na półmetku, ale kto ma najwięcej punktów na koniec sezonu
Źródło artykułu:
Komentarze (17)
avatar
smok
16.06.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Wierzę Panu Suskiewiczowi!  
avatar
Alibaba
16.06.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Panie Suskiewicz, dziwne ale jakoś Panu nie wierzę. Na żużel chodzę już przeszło 40 lat i mam oczy.  
avatar
Tylko CKM
16.06.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Przestańmy bez powodu opluwać się nawzajem. Kto ma jakie długi, kto komu płaci, lub nie płaci. Czy naprawdę kibice mogą mieć jakiekolwiek pojęcie na ten temat? Jakoś nie sądzę. To są sprawy klu Czytaj całość
avatar
Rysio-z-Klanu
16.06.2013
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Ciekawe które to są te 3 najlepsze silniki:) Reszta pewnie jest w warsztacie tylko po to,aby zabierały miejsce:) http://www.sportowefakty.pl/zuzel/363742/tomasz-suskiewicz-opisuje-budowe-motocy Czytaj całość
avatar
TiO
16.06.2013
Zgłoś do moderacji
2
3
Odpowiedz
No to skoro jesteś tak dobrze poinformowany to musisz wiedzieć , że głownym sponsorem Emila i Griszy to K.J.G , który ma wykupione ponad 50% pakietów czyli to K.J.G jest właścicielem klubu. I ż Czytaj całość