W tym artykule dowiesz się o:
10 punktów i dwa bonusy wywalczył dla gospodarzy Bartosz Zmarzlik. Z kolei 6 "oczek" dla Piratów zdobył Adrian Miedziński.
Wyniki:
Elit Vetlanda - 57 1. Tai Woffinden - 5+3 (1*,0,2*,2*) 2. Peter Ljung - 7 (2,2,2,1) 3. Emil Sajfutdinow - 13 (3,3,1,3,3) 4. Tomas H. Jonasson - 6+1 (1,2*,3,d) 5. Bartosz Zmarzlik - 10+2 (2*,1,2,3,2*) 6. Rune Holta - 15 (3,3,3,3,3) 7. Kenny Wennerstram - 1+1 (0,1*,-,0)
Piraterna Motala - 33 1. Greg Hancock - 13 (3,1,2,1,3,2,1) 2. Jonas Davidsson - 0 (0,0,0,-,-) 3. Piotr Pawlicki - Z/Z 4. Adrian Miedziński - 6 (2,3,1,t,0,0) 5. Chris Holder - 6 (1,3,0,0,1,1,0) 6. Victor Palovaara - 3+1 (1*,0,-,2) 7. Fredrik Engman - 5+1 (2,0,2,t,1*) [ad=rectangle] Bieg po biegu: 1. Hancock, Ljung, Woffinden, Davidsson 3:3 2. Holta, Engman, Palovaara, Wennerstram 3:3 (6:6) 3. Sajfutdinow, Miedziński, Jonasson, Davidsson 4:2 (10:8) 4. Holta, Zmarzlik, Holder, Engman 5:1 (15:9) 5. Miedziński, Ljung, Wennerstram, Palovaara 3:3 (18:12) 6. Sajfutdinow, Jonasson, Hancock, Davidsson 5:1 (23:13) 7. Holder, Ljung, Miedziński, Woffinden 2:4 (25:17) 8. Jonasson, Engman, Sajfutdinow, Holder 4:2 (29:19) 9. Holta, Hancock, Zmarzlik, Engman (t), Miedziński (t) 4:2 (33:21) 10. Holta, Woffinden, Hancock, Holder 5:1 (38:22) 11. Holta, Palovaara, Engman, Wennerstram 3:3 (41:25) 12. Hancock, Zmarzlik, Holder, Jonasson (d) 2:4 (43:29) 13. Sajfutdinow, Hancock, Ljung, Miedziński 4:2 (47:31) 14. Zmarzlik, Woffinden, Holder, Miedziński 5:1 (52:32) 15. Sajfutdinow, Zmarzlik, Hancock, Holder 5:1 (57:33)
M | Drużyna | M | B | Pkt | Z | R | P | +/- |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Lejonen Gislaved | 3 | 0 | 6 | 3 | 0 | 0 | +67 |
2 | Vastervik Speedway | 3 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | +14 |
3 | Kumla Indianerna | 3 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | +11 |
4 | Piraterna Motala | 3 | 0 | 4 | 2 | 0 | 1 | -6 |
5 | Eskilstuna Smederna | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | +2 |
6 | Dackarna Malilla | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | -3 |
7 | Rospiggarna Hallstavik | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | -31 |
8 | Vargarna Norrkoeping | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | -54 |