Sponsorzy walczą o zawodników. Nice stracił Doyle’a. Boll już bez Dudka
Kluby już zamknęły składy, ale sponsorzy wciąż biją się o zawodników. Nice, który w sezonie 2016 zrobił świetny interes kupując miejsce na czapeczce Jasona Doyle’a, teraz walczy o Grigorija Łagutę.
Na rynku sponsorskim wciąż trwa walka o powierzchnie reklamowe u zawodników. Dużą stratę poniósł Nice, który nie ma już Jasona Doyle'a. W sezonie 2016 Nice zapłacił za czapeczkę Australijczyka około 30 tysięcy złotych. To był świetny interes, bo przecież Jason błyszczał w Grand Prix, stawał na podium, słowem było o nim głośno. Firma zrobiła sobie znakomitą reklamę za niewielkie pieniądze. Jednak wszystko co dobre kiedyś się kończy. W tym roku Doyle będzie w stajni Boll'a.
Informacje sportowe możecie śledzić również w aplikacji WP SportoweFakty na Androida (do pobrania w Google Play) oraz iOS (do pobrania w iTunes). Komfort i oszczędność czasu!
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>