II liga nie odstrasza sponsorów. Kolejny klub sprzeda miejsce w nazwie?

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Marcin Mrozik / KMŻ Motor - Kolejarz Rawicz
WP SportoweFakty / Marcin Mrozik / KMŻ Motor - Kolejarz Rawicz
zdjęcie autora artykułu

Jazda w najniższej klasie rozgrywek wcale nie oznacza, że klub nie może pozyskać sponsora tytularnego. Takową umowę popisał w ubiegłym tygodniu Kolejarz Opole. Są spore szanse, że podobny krok uczyni KM Cross Lublin.

Działacze klubu z nad Bystrzycy zbudowali mocny skład i zdaniem wielu ekspertów, ich drużyna będzie faworytem Polskiej 2. Ligi Żużlowej. Na takie nazwiska jak Daniel Jeleniewski, Bjarne Pedersen czy Paweł Miesiąc znaleziono już pieniądze. W poprzednim tygodniu KM Cross poinformował o pozyskaniu kolejnego, tym razem głównego sponsora. Została nim firma Perła Browary Lubelskie SA.

- Mamy obecnie spore grono sponsorów, ale zapewniam, że nie spoczniemy na laurach. Wychodzimy z założenia, że zawsze może być lepiej, dlatego rozmawiamy też z kolejnymi firmami. W tym temacie chcemy działać przez cały rok; nie tylko w okresie przedsezonowym - mówi Piotr Więckowski, menedżer KM Cross Lublin.

Działacze zaznaczają, że są spore szanse na to, że uda im się znaleźć sponsora tytularnego. Poszliby tym samym w ślady innego drugoligowego klubu - Kolejarza Opole, który już wcześniej znalazł firmę, która ma pojawić się w nazwie drużyny. - Liczymy na sponsora tytularnego i rzeczywiście taki może się pojawić. Więcej będziemy mogli powiedzieć jednak dopiero wtedy, gdy zakończymy nasze rozmowy - wyjaśnia Więckowski.

Przedstawiciele klubu z Lublina nie chcą wypowiadać się na temat wysokości budżetu, ale zaznaczają, że kibice o finanse powinni być spokojni. Są szanse, że KM Cross otrzyma znaczną część kwoty z 1 miliona złotych przeznaczonych na promocję miasta poprzez żużel. Niewykluczone jednak, że tymi pieniędzmi będzie się musiał dzielić z organizatorami finału SEC, który we wrześniu odbędzie się w Lublinie.

ZOBACZ WIDEO Od dziecka marzył o tym, żeby zostać kapitanem

Źródło artykułu:
Czy kluby w II lidze słusznie zabiegają o sponsorów tytularnych?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (29)
avatar
Remik Banaszkiewicz
2.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Powtórze jeszcze raz nie powinno się sprzedawać nazwy klubu.  
avatar
docent furman
28.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
O Filemonik,jak chcesz to potrafisz zwyczajnie pisac  
avatar
FILEMON
27.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szykuje się sponsor jeszcze hojniejszy od Bogdanki. Finansowo powinno wszystko grać i buczeć.  
avatar
yes
27.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Chodzi o żużel. Gdyby było 120 klubów to z nazwą sponsorowanoby część spośród 25. W ligach (według stanu na dzisiaj) są 23 zespoły, więc jest inaczej.  
avatar
hmm
27.02.2017
Zgłoś do moderacji
3
4
Odpowiedz
do lamotte picquet Nie ma to jak do kogoś naskrobać ale go zablokować haha Jaka to choroba? Opowiadaj