WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo

Na PGE Narodowym może powstrzymać ich tylko Emil Sajfutdinow

- To będzie wielki bój polskich żużlowców z Emilem Sayfutdinovem - mówi o zbliżającym się LOTTO Warsaw FIM SGP of Poland Andrzej Korolew, były łotewski żużlowiec.
Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka

- Chyba tylko Rosjanin może pomieszać szyki Polakom, ale w turnieju w Warszawie nikt już ich na pewno nie zatrzyma - dodaje. Korolew to były reprezentant ZSRR i Łotwy na żużlu. Posiada także polskie obywatelstwo. Przez wiele lat ścigał się w polskich ligach. Obecnie zajmuje się karierą Siergieja Łogaczowa.

- Myślę, że w tym roku polscy żużlowcy pokażą w Grand Prix wielką siłę i ustawią w szeregu wszystkich pozostałych zawodników - twierdzi Andriej Korolew. - Polska to potęga w tym sporcie. Wszystko co w żużlu najlepsze wywodzi się z Polski. Wizytówką i taką wisienką na torcie tego wszystkiego jest Grand Prix na PGE Narodowym. Tylko tu jest w stanie przyjść 50 tysięcy ludzi ubóstwiających żużel - dodaje.

Zdaniem Korolewa to będzie polski rok w Grand Prix. - Czterech polskich muszkieterów już nie odda pola zawodnikom zza granicy. Zbliża się ich wielki czas. Chyba tylko Emil Sajfutdinow może pomieszać im szyki. W Warszawie zawody zdominują natomiast Polacy, bo będą mieli wsparcie kibiców. Inni mogą o czymś takim tylko pomarzyć. Chyba, że Grand Prix ktoś zorganizuje na Łużnikach w Moskwie. Tylko to byłoby w stanie przebić PGE Narodowy - kończy.

Aktualnie na zawody sprzedano 40 tys. biletów. Można je ciągle kupować w punktach sprzedaży bezpośredniej, a także za pośrednictwem strony internetowej kupbilet.pl. Najtańsze wejściówki kosztują 59 zł. Atrakcyjne miejsca w sektorach C1 i C4 (na prostej przeciwległej do startu) to wydatek rzędu 149 zł. W cenie jest darmowy program zawodów. Więcej informacji na sgpnarodowy.pl.

ZOBACZ WIDEO Nowy pakiet w żużlu? To może być złoty interes



Kup bilet na LOTTO Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! ->

Czy zgadzasz się z opinią, że tylko Emil Sajfutdinow może pomieszać szyki Polakom w Grand Prix?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. prasowa

Komentarze (8):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • mad.max 0
    Oczywiście, że wiem, że są wyroki w tej sprawie. Nie wiem tylko czy brałeś udział w oskarżeniu zbiorowo czy indywidualnie. A to czy odzyskałeś już kasę to kwestia działania wymiaru sprawiedliwości oraz egzekwowania wyroków. To po pierwsze...
    Po drugie - ja nikogo nie bronię, oczywiście jestem za tym aby tą parodię z pierwszego GP rozliczyć co do złotówki zgodnie z wyrokiem sądu.
    Po trzecie - moje podejście wynika z faktu, że na Narodowy dojeżdżam kolejką w 20 minut, więc mnie aż tak bardzo to nie bolało.
    A kwestia jak to nazwałeś "fimowskiegopodnóżka" to temat na osobną, zupełnie inną dyskusję, żeby było jasne: wielokrotnie tutaj i nie tylko wypowiadałem się o tym, że to jest hucpa i największy szkodnik jakiego mamy w żużlu.
    Speedway King Tu nie chodzi czy to ladnie czy nie ladnie,ale o to ze "fimowskipodnozek" nawet nie wykazal checi pokozy,ze to niby nie z jego winy.Wiec ciebie zapytam jak tak go bronisz? Kogo? Kto byl organizatorem tej haniebnej parodii zuzla? A moze nie wiesz ze jest prawomocny wyrok w tej sprawei i ja do dzis nie uzyskalem zlotowki z 2 tysi ktore wydalem na GP w W-wie.Nie bede tez z toba dyskutowal,bo upodobania to kwestia gustu,ale ja jak i wiekszosc kibicow (swiadczy o tym chocby frekwencja ) nie lubi jak im sie pluje w twarz,wiec prosze cie nie umoralniaj mnie!!! I jest wolnosc slowa,wiec moge sie wypowiadc kiedy chce i co chce,nie obrazajac adwersarza,ktory to raz juz uczynil i czyni nadal
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Speedway King 0
    Tu nie chodzi czy to ladnie czy nie ladnie,ale o to ze "fimowskipodnozek" nawet nie wykazal checi pokozy,ze to niby nie z jego winy.Wiec ciebie zapytam jak tak go bronisz? Kogo? Kto byl organizatorem tej haniebnej parodii zuzla? A moze nie wiesz ze jest prawomocny wyrok w tej sprawei i ja do dzis nie uzyskalem zlotowki z 2 tysi ktore wydalem na GP w W-wie.Nie bede tez z toba dyskutowal,bo upodobania to kwestia gustu,ale ja jak i wiekszosc kibicow (swiadczy o tym chocby frekwencja ) nie lubi jak im sie pluje w twarz,wiec prosze cie nie umoralniaj mnie!!! I jest wolnosc slowa,wiec moge sie wypowiadc kiedy chce i co chce,nie obrazajac adwersarza,ktory to raz juz uczynil i czyni nadal
    mad.max Nieładnie tak źle życzyć organizatorom polskiego GP. Rozumiem że przeżyłeś ciężki zawód na pierwszej rundzie na Narodowym. Ja byłem na obydwu rundach plus mecz z resztą Świata i jestem zadowolony. Oczywiście pierwsze GP było kompletną klapą, dlatego jeśli się zraziłeś to po prostu nie idź na GP, zamiast wylewać jad w internetach.
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • mad.max 0
    Nieładnie tak źle życzyć organizatorom polskiego GP. Rozumiem że przeżyłeś ciężki zawód na pierwszej rundzie na Narodowym. Ja byłem na obydwu rundach plus mecz z resztą Świata i jestem zadowolony. Oczywiście pierwsze GP było kompletną klapą, dlatego jeśli się zraziłeś to po prostu nie idź na GP, zamiast wylewać jad w internetach.
    Speedway King I te magiczne 40 tysi sprzedanych biletow.....ciagnie sie juz od paru miesiecy.Reasumujac wiec,sprzedaz tzreba bedzie wienczyc albo w przedszkolach albo rozdac free gimbazom (bez obrazy).Zoaczcie jaka jest nagonka,ze nawet ex zuzlowcow (wcale nie najwyzszych lotow) naganiaja do kryptoreklamy. Niech zaprzegana do niej tez najslyniejszego polskiego narciarza (przeciez nie ma nic lepszego do roboty),i nie jest to wcale Adam Malysz,bo on robi co do niego nalezy. Czekam tylko kiedy z litery prawa,ktos zajmie sie tymi malwrsantami i przekretami,ktorzy smia twierdzic ze robia to dla naszego,kibicow dobra.Narodwy bedzie swiecil pustkami,a wpompowana tam kasa to pieniadze wyrzucone w bloto.Kibice,apeluje sa lepiej zorganizowane imprezy chocby Torun czy Gorzow Wlkp,tam nikt nie potraktuje was jak cholote,tam bedzie sciganie i to gwarantowane do ostaniego biegu (23) a nie jak w W-wie caly bilet za 12 biegow !!! Kto jeszcze nie byl na tego typu zawodach,prosze olejcie ten cyrk w Warszawie,sa jeszcze jak napisalem wyzej lepsze imprezy promujace i pokazujace piekno tego sportu i reklama im nie potrzebna.
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)