Frekwencja na stadionach żużlowych: imponujące liczby w PGE Ekstralidze

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Mimo weekendu majowego, znakomite liczby odnotowaliśmy podczas 3. kolejki PGE Ekstraligi, gdzie wszystkie stadiony niemal pękały w szwach. Na wysokości zadania stanęli też kibice z Bydgoszczy.

1
/ 3
Na mecz w Ostrowie przyszło 3 tysiące osób
Na mecz w Ostrowie przyszło 3 tysiące osób

Wszystkie mecze 4. kolejki 2. Ligi Żużlowej doszły do skutku. Spotkania nie przyciągnęły jednak aż tylu kibiców, jak miało to miejsce wcześniej. Największym zainteresowaniem cieszyły się derby Wielkopolski w Ostrowie. Po raz pierwszy żużlowcy wyjechali na tor w Krośnie, a po niezłej pod względem frekwencji jak na rawickie warunki inauguracji, tym razem mniej osób udało się na stadion Kolejarza.

4. kolejka 2. Ligi Żużlowej: Kolejarz Rawicz - GTM Start Gniezno - 500 TŻ Ostrovia Ostrów Wlkp. - Naturalna Medycyna PSŻ Poznań - 3 000 KSM Krosno - Speed Car Motor Lublin - 2 000

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Gniezno6 50016 500
Lublin6 00016 000
Ostrów Wlkp.3 50027 000
Poznań3 00013 000
Krosno2 00012 000
Rawicz80021 600
Opole-0-

Łącznie na trybunach w 4. kolejce 2. Ligi Żużlowej: 5 500 widzów.

Średnio jeden mecz 4. kolejki 2. Ligi Żużlowej obejrzało: 1 833 widzów.

Łącznie na trybunach 2. Ligi Żużlowej w sezonie 2017: 26 100 (8 meczów).

Średnio jeden mecz 2. Ligi Żużlowej w sezonie 2017 obejrzało: 3 265 widzów.

2
/ 3
Kibice Polonii tłumnie stawili się na stadionie, również dla Tomasza Golloba
Kibice Polonii tłumnie stawili się na stadionie, również dla Tomasza Golloba

Spotkania przekładane były jedynie w Nice 1.LŻ. Bardzo może cieszyć frekwencja przede wszystkim w Bydgoszczy. Już dawno tylu kibiców nie stawiło się na trybunach stadionu Polonii. Nieoczekiwanie niewielu fanów udało się natomiast na obiekt Lokomotivu Daugavpils, na starcie dwóch najlepszych drużyn ubiegłego sezonu.

4. kolejka Nice 1.LŻ Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk - Grupa Azoty Unia Tarnów - mecz przełożony Lokomotiv Daugavpils - Orzeł Łódź - 3 000 Polonia Bydgoszcz - Stal Rzeszów - 6 000 Arge Speedway Wanda Kraków - Polonia Piła - mecz przełożony

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Tarnów6 00016 000
Bydgoszcz6 00016 000
Gdańsk5 50015 500
Piła4 00014 000
Daugavpils3 65027 300
Rzeszów2 50025 000
Kraków2 50012 500
Łódź2 00024 000

Łącznie na trybunach Nice 1.LŻ w sezonie 2017: 40 300 widzów (11 meczów).

Średnio jeden mecz Nice 1.LŻ w sezonie 2017 obejrzało: 3 478 widzów.

ZOBACZ WIDEO Dlaczego Sparta nie namówiła Sławomira Kryjoma? Menedżer podaje powód

3
/ 3
Czy trybuny Stadionu Olimpijskiego będą tak wyglądały zawsze?
Czy trybuny Stadionu Olimpijskiego będą tak wyglądały zawsze?

Takich liczb w PGE Ekstralidze życzylibyśmy sobie zawsze! Po raz pierwszy w tym sezonie rozegrano mecze w Lesznie i w Gorzowie, gdzie frekwencja oscylowała w granicach 13 tysięcy. Biorąc pod uwagę wielkość tych miast, taka liczba kibiców budzi respekt. Zdecydowanie najmniej widzów zobaczyło spotkanie w Grudziądzu, jednak biorąc pod uwagę możliwości stadionu MRGARDEN GKM-u, i tak jest to świetny wynik.

Kibice tłumnie stawili się także na pierwszym meczu na nowym Olimpijskim we Wrocławiu. Przyszłość pokaże, czy jest to zafascynowanie zmodernizowanym stadionem (spotkania Śląska Wrocław po otwarciu obiektu oglądało po 40 tysięcy osób, a w minionej kolejce mecz Lotto Ekstraklasy zobaczyło we Wrocławiu 4 921 widzów), czy jednak Betard Sparta będzie w stanie zatrzymać ludzi na tym obiekcie.

3. kolejka PGE Ekstraligi: MRGARDEN GKM Grudziądz - Włókniarz Vitroszlif CrossFit Częstochowa - 7 000 Fogo Unia Leszno - Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra - 13 165 Cash Broker Stal Gorzów - ROW Rybnik - 12 924 Betard Sparta Wrocław - Get Well Toruń - 12 000

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Toruń13 369113 369
Leszno13 165113 165
Gorzów Wlkp.12 924112 924
Wrocław12 000112 000
Zielona Góra9 00019 000
Grudziądz7 00017 000
Częstochowa-0-
Rybnik-0-

Łącznie na trybunach w 3. kolejce PGE Ekstraligi: 45 089 widzów.

Średnio jeden mecz 3. kolejki PGE Ekstraligi obejrzało: 11 272 widzów.

Łącznie na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2017: 67 458 widzów (6 meczów).

Średnio jeden mecz PGE Ekstraligi w sezonie 2017 obejrzało: 11 243 widzów.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (10)
avatar
DanGW
2.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W lesznie pierwotnie podawali 12 tys teraz ponad 13? Skad takie walniecie?  
avatar
lucko-KSM
2.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Proszę moderatora niech to zmieni bo podajecie nieprawdziwe informację, jesteście niewiarygodni  
avatar
lucko-KSM
2.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W krośnie 3 tys było spokojnie tak jak kolega "Lanser" napisał czemu sportowe fakty zaniża mam wiecznie frekwencje ? Jak było w innym meczach też wam po zaniżali ?  
avatar
Lanser
2.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
w Krośnie 2 tys? buhahaha napewno było ponad 3 tys ludzi Sportowefakty znowu zaniżają frakwencje  
avatar
Tommy DeVito
2.05.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Toruń, Leszno, Gorzów, Wrocław frekwencja super, ekstraligowe boiska piłki nożnej mogą pozazdrościć takiej frekwencji, brawo kibice żużla to się chwali!!  
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.