Kluby PLK po wizycie w Wizards. "Wprowadzić nową jakość w polskim marketingu"
Od 6 do 10 kwietnia w Waszyngtonie odbyło się szkolenie "Inside Wizards" zorganizowane dla polskich klubów przez Fundację Marcina Gortata "Mierz Wysoko".
Do stolicy Stanów Zjednoczonych udali się przedstawiciele czterech klubów PLK: MKSu Dąbrowa Górnicza, Trefla Sopot , Miasta Szkła Krosno i Polskiego Cukru Toruń. W szkoleniu wzięły także udział osoby związane na co dzień z Legią Warszawa i PGE Skrą Bełchatów.
Hej hej, tu @NBA! Jak się uczyć, to od najlepszych. Bardzo dziękuję @MG13Foundation za możliwość udziału w stażu #InsideWizards. pic.twitter.com/GVAkcWZLnc
— Seweryn Dmowski (@seweryndmowski) 7 kwietnia 2017
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych i Public Relations. Szkolenie prowadziły: Zach Leonis, wiceprezes Monumental Sports Network, spółki która jest właścicielem m.in. trzech klubów - Washington Wizards (NBA), Washington Mystics (WNBA), Washington Capitals (NHL) oraz hali Verizon Center, Jim Van Stone, prezes działań biznesowych, Hunter Lochmann odpowiedzialny za strategie marketingowe i budowanie marki, Scott Hall, szef komunikacji, Zak Grim, który kreuje wszystkie aktywności towarzyszące meczom, Lee Stacey posiadający 25 lat doświadczenia w pozyskiwaniu sponsorów i partnerstwach biznesowych oraz Sashia Jones, wiceprezes ds. CSR.
Pozostaje pytanie - co uda się z tej wiedzy przełożyć na polski rynek? - Oczywiście mamy świadomość tego, że w krótkim czasie nie przeniesiemy NBA do Polski, ale nawet jeśli po powrocie przełożymy choć część wiedzy i doświadczeń na działania w trzech klubach spod znaku Trefla, to i tak uda nam się wprowadzić nową jakość w polskim marketingu. Tak jak powiedział nam Marcin - jeśli po meczu wyciągnie 2-3 detale i je poprawi w kolejnym spotkaniu, to już jest lepszym zawodnikiem. Szkolenie "Inside Wizards" jest dla nas ogromną szansą - odpowiada.
ZOBACZ WIDEO PSG gromi, świetny mecz Cavaniego. Zobacz skrót spotkania z EA Guingamp [ZDJĘCIA ELEVEN]