Wątek dotyczący artykułu

Jak dbać o kibica i walczyć o frekwencję? Stal przykładem dla całej ligi

Stal Gorzów w tym roku ponownie przoduje pod względem frekwencji na meczach. Szef marketingu gorzowskiego klubu postanowił podzielić się tym, jak wiele pracy wymaga osiągnięcie takich wyników. Rzucone zostały także kamyki do ogródka innych zespołów.

przeczytaj cały artykuł


xman2200

Trzeba brać przykład z Gorzowa i praktycznie pozbyć sie konkurencji w walce o kibica. Kiedyś była tam piłka na poziomie 1 ligi i kobieca koszykówka walcząca w europejskich pucharach. Teraz jest tylko żużel na przyzwoitym poziomie. To gdzie jak nie na Jancarza mają przyjść kibice skoro to jedyna atrakcja

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|4)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pych Sabina

Ale bzdury opowiadasz. Od zawsze na Stal chodziły tłumy. Na Stilonie w historii klubu najwyższa frekwencja to 5 tys ludzi. Inne sporty w Gorzowie nie mają szans na jakiś wysooki poziom, bo sponsorzy i ludzie chcą żużla. To miasto od pokoleń żyje żużlem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
memoo

To kibic wybiera klub a nie odwrotnie. Klub, który nie umie przyciągnąć kibica nie będzie miał sponsora - proste.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.