Wątek dotyczący artykułu

Jan Tomaszewski: Krychowiak był dyrektorem gry defensywnej (komentarz)

Michał Pazdan, Bartosz Kapustka, Artur Jędrzejczyk, Krzysztof Mączyński, Tomasz Jodłowiec - to są naprawdę wspaniali piłkarze. Takich u nas w lidze mamy na pęczki - pisze Jan Tomaszewski, ekspert WP SportoweFakty.

przeczytaj cały artykuł


szeherejzada

Tomaszewski robi sobie chyba jaja. Jodłowiec, Mączyński ? Dobrzy zawodnicy? Dobrzy kopacze - bez pomysłu na gre i bez błysku. Bez jaj. Lewandowskiemu brakuje do tych najlepszych z najlepszych a co dopiero takim typom. To są przeciętniacy, nie oszukujmy się. Kapustka ok, jest talent, jest błysk - jeszcze tylko dużo pracy w to włożyć i UCIEKAĆ Z POLSKI. Kazdy kto grał w tej reprezentacji na euro i był z polskiej 'ekstra'klasy to była trwoga - oprócz Pazdana z niemcami gdzie zagrał mecz życia (trzeba przyznać) Jodłowiec to drewno, Mączyński może trochę miększe ale dalej drewno. PESZKO wprowadzany na boisko to jakiś żart.. musi mieć kolo niezłe plecy w reprezentacji że ktokolwiek go wpuscił na boisko. Ogółem rzecz biorąc - jest najwiekszy sukces od wielu, wielu lat, ale wciąż w tej drużynie jest kilka figurantów, nie mówiąc o trenerze, który po prostu zawalił te mistrzostwa totalnie, a szkoda. Moglismy zajść dalej gdyby miał jakikolwiek pomysł na gre i jaja. Nie chciał wziąć ewentualnego ryzyka na siebie - a i tak mu sie dostaje z całego świata teraz, że słaby i bez pomysłu. Obiektywnie rzecz biorąc - również jest bardzo przeciętnym trenerem - w końcu też trenował tylko ekstraklase więc co się dziwić. My w 1 fazie eliminacji przegrywamy z jakimiś no - name z innych wydawało by się słabych lig. Dopóki nasza liga nie będzie na prawdę silna to nie ma co liczyć na jakieś mega sukcesy. Nie ma zaplecza, trenerów, talent scoutów. Niestety polska piłka dalej w powijakach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|3)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kazimierz Badura

Nie ma zadnej logiki w tym co napisałeś. Z jednej strony twierdzisz, ze Polska nie ma dobrych zawodników, a polska piłka nadal znajduje sięw zapaści, a po drugie twierdzisz, że trener nie ma wizji gry.
Jeżeli nie ma się dobrych zawodników, to gra się defensywnie i liczy się na kilka sytuacji, tak zagrali Polacy, a to dało awans do 8

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pawel Krzywicki

Polacy nie maja dobrych zawodnikow... czy ja inne mistrzostwa ogladalem czy moze przespalem ostatnie kilka tygodni... no nie dajmy sie zwariowac. Nawet na minute nie ustepowalismy zadnej druzynie... w ostatnim meczy z Portugalia kondycyjnie bylismy lepsi o niebo co jest szczegolnie wazne, poniewaz nasi grali w klimacie dokladnie takim ktory Portugalczykom sprzyjal. jak to nie sa dobrzy zawodnicy to ja nie wiem kto jest.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szeherejzada

mamy dobrych zawodników, pisałem o tych z ligi. pazdan sie wyróżniał(z polskiej ligi), jędrzejczyk też był całkiem solidny. Mączyński mnie zupełnie nie przekonuje, podaje tylko do tyłu i tyle, przechwytów (def. pomocnik podobno) też ma mało
Mamy Lewego, Milika(moze nie miał optymalnej formy, ma jednak 22 i jeszcze nie raz bedziemy go nosić "na rękach"), krychowiak, błaszczyk, grosik (powiedzmy na 60-70 minut max wiecej nie ma kondycji wg mnie), jest piszczek , glik i kazdy jeden bramkarz.
więc jest 8 graczy z konkretnych klubów i między nimi a tymi z ekstraklasy jest przepaść.
Trener nie miał pomysłu jak mówiłem - co to za praktyka, ładujesz na 1;0 w 2 minucie i liczysz ze uda ci sie kontra albo dowieziesz ten słaby wynik do konca a tu za ciosem trzeba lecieć i cisnąć ile wlezie, a potem zrobić nawet maksymalną ilość zmian - dać wszystkim pograć, po kiego grzyba zabrał tam tych wszystkich turystów - mieli grać, jedni mieli cisnąć od początku i gryźć glebe a potem martwych i zajechanych do wymiany. Jak sie nie ma składu jak barcelona to trzeba lecieć na 120% a oni grali ZACHOWAWCZO. I jeszcze te zmiany Peszko i Jodłowiec i tyle ... nic więcej. NO BRAWO. Faktycznie najlepsi z ławki.... już lepiej by boruca w pole puścił niż peszke albo jodłowca ... ci kolesie to dramat a to JEDYNE zmiany oprócz kapustki. WTF ja się pytam.
Nie widzę tu żadnych błędów logicznych

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Grabowski

Jest logika , ty kolego chyba nie zrozumiałeś wychodzimy 1+4+2+3+1 w czasie meczu zmieniamy 1+3+5+2 strzelamy szybko 2 bramki i wracamy do 1+5+2+2+1 i ewentualnie kontra z naszej strony

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.