Wątek dotyczący artykułu

Renault Zdunek Wybrzeże rozmawia z nowymi sponsorami. "Negocjacje wyglądają poważnie"

Renault Zdunek Wybrzeże nie powalczy już o najwyższe cele. Tadeusz Zdunek liczy jednak na jak najlepsze wyniki swojego zespołu. Gdańszczanie jadą i o honor, i o zainteresowanie sponsorów.

przeczytaj cały artykuł


Barry

Czyli jak co roku: poważny sponsor na horyzoncie i ambitna jazda o nic. A puenta to zero pomysłu na przyszłość. Co do płynności w płaceniu to dowiemy sie na koniec sezonu. Gdansk jest specyficzny nawet najlepsi przestają jeździć jak tylko zwiążą sie z klubem ale i działacze ci sami od 15 lat

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Barry

No to fajnie Maciek ale czy gdańskiego? Poza tym historia Zdunka w zarządzie ciągnie sie od Polnego, władze lotosu sie zmieniają ale czy nowe nadanie polityczne bedzie przychylne Zdunkowi? Prawda jest taka ze gdyby nie miasto i jego spółki to zuzel w Gdansku by nie istniał. Zdunek ma fajna reklamę ale z tymi wynikami reklamując badz co badz firmę z F1 na miejscu Renault bym zweryfikował poziom słabej Daci jaki prezentuje Wybrzeze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
IGOR GKS

dobre jest to że nie bierze wypłaty za bycie prezesem , zna środowisko żużlowe i motocrosowe jest w temacie . " a kto by chciał dawać 30 czy 100 tyś. tak sobie kto? odp. Zdunek" ja bym wolał jechać z rodziną na wakacje a on daje na żużel co za gość!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goebbels

Bez przesady. Mówiło się przed sezonem, że jedziemy dla stabilizacji. Najwyższe cele? Pewnie, zawsze trzeba jechać na maksa, ale nikt otwarcie nie mówił o awansie. Ja akurat uważam, że metoda małych kroków jest lepsza i się sprawdzi. Wszystkim nam potrzeba cierpliwości, ale w końcu to zaprocentuje. Lepiej (na razie) mieć "słabą Dacię" niż nie mieć nic, jak ośrodki, w których żużel zaorano. I gdyby Zdunek nie wpompował w klub grubej kasy, nas spotkałoby to samo. Czy to dziwne, że przynajmniej chce mieć nośnik reklamowy? Mnie to nie dziwi...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Barry

A wiemy ile wpompował ? Bo to chyba nigdy nie było ujawnione. Wiem ze Renault coś dało ale o Zdunku nic nie wiem. Zgadzam sie z małymi kroczkami ale 3-4 miejsce z tym składem powinno byc osiągnięte.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goebbels

Pewnie jakoś można by było to sprawdzić. Myślę, że ważniejsze jest jeszcze coś innego - Zdunek jest wiarygodny i przyciąga ludzi, czego nie dało się powiedzieć o jego poprzednikach. Każdy mógł spróbować, tylko jakoś chętnych brakowało. Terlecki snuł baśnie o firmie malujące statki i megaimprezie na "bursztynku" (od początku było wiadomo, że to nie wypali). A Zdunek potrafi stworzyć dobry klimat dla żużla w Gdańsku. Jest żużel na miarę możliwości. Wynik sportowy się nie udał, trudno. Kto mógł przewidzieć klops z Jabolem czy wahania formy Linusa? Kilka ładnych punktów nam uciekło. Ale są perspektywy na przyszłość. I to jest podstawa. Gdyby powrócił Lotos, to zupełnie inna rozmowa. Pewnie, że wolałbym pierwszą czwórkę niż dolną połowę tabeli... Z kolei lepsze to niż oczekiwanie na cud pod zamkniętym stadionem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.