Wątek dotyczący artykułu

Piotr Żyła może wizerunkowo stracić. Czy reklamodawcy odwrócą się od skoczka?

Taka sytuacja nigdy nikomu nie wychodzi na zdrowie - mówi WP SportoweFakty Jędrzej Hugo-Bader, ekspert ds. marketingu sportowego. Część kibiców już się odwróciła od skoczka po emocjonalnym wpisie jego żony, a w ślad za nimi mogą podążyć reklamodawcy.

przeczytaj cały artykuł


KamcioGKM

Owszem, bardzo dumny nick. 100 tysięczne miasto a żużel na wyższym poziomie niż w wielkim mieście a klub znany GKS. Usuń konto, bo wstyd.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.