Wątek dotyczący artykułu

GKM - Falubaz: ekipa z Grudziądza w gazie, a w Zielonej Górze obraz nędzy i rozpaczy (relacja)

GKM podłączony pod respirator. W tej chwili opuszcza strefę spadkową i jest na szóstym miejscu w tabeli. Falubaz był bez szans, choć w końcówce się stawiał. Cztery dobre biegi to jednak za mało i nad Falubazem zaczyna padać deszcz o nazwie Nice 1.LŻ.

przeczytaj cały artykuł


malin1976

Piękny meczyk dzisiaj zobaczyłem :). Zaskoczyła wszystkich juniorka i Huckenbeck bo jechali z Falubazami jak ze szkółkowiczami . Dzisiaj mogę śmiało powiedzieć : szkoda że na meczu w Toruniu na którym byłem Tarnów nie zrobił jednak tego bonusa bo żegnalibyśmy Zieloną już dziś . Mam nadzieję że za tydzień Nicki i spółka wykulają te 43 pkt , Trzymam kciuki . A GKM dalej swoje : 10 pkt robimy w elidze zawsze choć nie liczę sezonu w którym Toruń jechał z nami mecz na wodzie dzięki któremu utrzymali ligę . Tak miało być bo drużyna zasłużona i trzeba było coś zrobić hehe .
Koniec sezonu Utrzymanie czwórki Artiom , Antonio , Pawlicki , Buczek to podstawa . Będą dwie banie z miasta to i podpisy się pojawią ;) Jedziemy !!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Jacek Stelmasik

Ty tak nie życz źle Falubazowi bo jak ktoś się wnerwi w Zielonej Górze to wycofa MrGarden ze sponsorowania GKM i jeszcze wam zwinie Artioma sprzed nosa do Zielonej Góry.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
k 53 GKM

HAHA,,,GKM sponsoruje Pan Binkowski/Stelmet ZG/.Przez swoja,,,,core,,z Anglii...MrGARDEN...Tam dziala pod taka nazwa...Zycze utrzymania ZG,,:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pawel88

Prosty sygnal. Rok temu juz tez byly takie wypowiedzi, mimo to zostal.
Kasa wieksza, lepszy sklad a moze zostane.
Obilo sie o uszy, ze ma juz gdzieś indziej dogadany kontrakt, ale jeszcze nie postanowil...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
k 53 GKM

Pawel,,,Ja wiem ze jak GKM zostaje w EE,to i Artiom zostaje w GKM...uwierz Mi,,,,::::))))Pozdro,,,,A chciec inne Kluby sobie moga,,,chciec,,,,:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pawel88

Trzymam cie za slowa, choc oferte ma bdb od konkurencji,nie wiem czy w naszym zasiefu. Musimy sie w kazdym bądź razie wykosztować na niego i co najmniej 1 nowego zawodnika. Jednak znow pokazal w tym roku, ze warto...
Na razie zreszta na spokojnie. Jeszcze nas Jaskolki moga zepchnąc do barazu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
bart82gkm

Na to że Artem zostanie w GKM są małe szanse . GKM nie będzie przepłacał bo jak na Grudziądz ma bardzo dobre pieniądze i nie da więcej ...bo nie ma .Budżet nie jest z gumy. Decydującym czynnikiem będzie czy utrzyma się w SGP.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Giekaemowiec

Jego wypowiedź dała dla zrozumienia że ma konkret ofertę z konkretnego klubu . Zobaczymy jak im się rozmowy ułożą i zobaczymy co my mu zaoferujemy :) Szczerze mówiąc to bym się nie zdziwił jakby to był koniec przygody z grudziądzem i tak dlugo tu jeździ bez wątpienia od początku jest liderem GKMu jak i topowym zawodnikiem ekstraligi. W każdym razie nie każdy ma lagute w składzie a jakoś druzyny jeżdżą , kluby istnieją i biją się i playoffy :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
bart82gkm

Nie odnoszę się do jego wypowiedzi z konferencji gdyż jej nie widziałem tak samego meczu nie było mi tym razem dane.
Wszystko zależy od Artema . Jak pierwszym wyborem będzie kasa to go w GKM nie będzie . Zapewne wszystko sobie przekalkuluje . Tak jak piszesz możemy teraz czekać ale klub też ma inne alternatywy jak każdy inny w Ekstralidze . Nic na siłę .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pawel88

Wiemy o jednej konkrtenej ofercie zza miedzy, oczywiscie jak rywale sie zepną, to GKM ich nie przebije, ale sadze,ze jesteśmy w stanie dać mu wiecej niz ma teraz, a ma naprawde duze pieniadze i tutaj ma juz status gwiazdy, jest lubiany przez publiczność. Jak widać w PS i otoczenie Rosjanina musi uwazac co mówi, bo zaraz zrobia z tego newsa. Pytanie ile wówczas zostanie na wzmocnienia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Giekaemowiec

Najpierw artem w konferencji teraz mechanik w parkingu :) Nie ma co gdybać niech się dogadują a my możemy tylko chcieć i czekać .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
grudziądzanin z Londynu

Dla mnie odpowiedzią gdzie Artem będzie jeździł była reakcja samego zawodnika po meczu. On chyba najbardziej się cieszył z tego wyniku. Oczywiście zawodnik oczekuje na podwyżkę a na to pieniądze będą, bo będą wieksze pieniądze z praw telewizyjnych

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
bart82gkm

Wszyscy będą mieli większą kasę nie tylko my . Zapominasz że z UM i spółek miejskich kasy będzie mniej . Ile mniej tego nikt nie wie .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pawel88

Niestety Artem ,dogadał sie z Toruniem, sprawa zawsze moze sie rypnąć na ostatniej prostej, ale juz bym szukał zastępstwa w jego miejsce.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.