Wątek dotyczący artykułu

Kibice Włókniarza Częstochowa poirytowani. Chodzi o jeden bilet na dwie imprezy. Prezes uspokaja

Włókniarz Częstochowa sprzedaje wejściówki w cenie 25 złotych na dwie planowane na ten weekend imprezy. Niedrogo, ale część kibiców jest poirytowana. Mówią, że to naciąganie, bo nie każdy może pójść na oba zawody.

przeczytaj cały artykuł


netoperek

Ale afera! :) Jeżeli komuś taka promocja (z różnych powodów) nie odpowiada to niech tak jak ja siedzi w domu. (mam wstrętne grypsko)
Na obu imprezach będzie mnie "reprezentować" córka. :)
Ludziom nie dogodzisz. Malkontenci będą pokrzywdzeni nawet wchodząc za darmo.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|2)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
netoperek

Idziesz na dobrze obsadzony memoriał B. Idzikowskiego i M. Czernego za 25 PLN . Oglądasz co najmniej 20 biegów. Dla porównania ceny biletów w ubiegłym sezonie na memoriał w Lesznie - 15 (sektor rodzinny) do 40 (sektor "0") PLN.
Jak wyraźnie widać w Cz-wie już jest taniej. Dodatkowo na ten sam bilet możesz dzień później wejść na sparing z jedną z najlepszych drużyn ekstraligi. Mało?
Jeśli Ci nie pasuje termin niedzielny możesz przecież bilet odstąpić/taniej sprzedać znajomemu. W ostateczności możesz siedzieć w domu. W czym problem?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Koda Misia

Ale to nadal nie wyczerpuje znamion promocji. Promocja dla mnie byłaby gdybym miał wybór czy chce kupić dwa bilety drożej czy jeden taniej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
netoperek

Promocją są wszelkie działania, zarówno informacyjne jak i propagandowe, których celem jest zwiększenie stopnia znajomości produktu, marki i firmy przez potencjalnych klientów1. Ostatecznie te działania mają służyć organizacjom zarówno małym, jak i dużym, do zwiększania sprzedaży towarów i usług. Promocja wykorzystywana jest w celu osiągnięcia wcześniej zaplanowanych celów, przez podmioty stosujące orientację marketingową. Ta pozacenowa forma konkurencji ma wpływ na nabywców indywidualnych, którzy nabywają usługę w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb oraz nabywców instytucjonalnych, którzy dokonują transakcji dla innych przedsiębiorstw lub instytucji.

W celu osiągnięcia zysków z kosztów poniesionych na promocję, kadra zarządzająca musi posiadać odpowiednią wiedzę na temat możliwości wykorzystania narzędzi, oraz sposobie ich koordynowania.
Techniki promocyjne umożliwiają uzyskanie przewagi na rynku oraz zakomunikowanie cech różniących firmę od konkurencji. Nowo wprowadzany produkt musi posiadać atrakcyjne cechy, wyróżniające go na tle konkurentów. Może to być czynnik nowości, ciekawy pomysł lub nowatorska technologia. Przewaga produktu zniknie w momencie pojawienia się na rynku produktu podobnego. Zdobycie przewagi cenowej jest możliwe do osiągnięcia poprzez sprzedaż wprowadzenie produktu po cenie niższej od konkurencji.

Niezależnie od firmy, miks promocyjny musi spełniać następujące cele:

Tworzenie świadomości dostępności produktów lub usług oraz korzyści, jakie mają one dla klienta;
Zachęcanie do próbowania oferowanych produktów i usług lub próbnego skorzystania z organizacji jako dostawcy takich towarów i usług;
Zachęcanie klientów do powtórnego skorzystania z oferty;
Wytworzenie i utrzymanie pozytywnych wartości marki firmy lub produktu, które będą wspierać ogólne działania marketingowe.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.