Wątek dotyczący artykułu

PGE Ekstraliga: dziesięć mijanek na mecz to minimum. Truly. work Stal Gorzów będzie rozliczać trenera z widowiska!

Tor w Gorzowie Wielkopolskim był w sezonie 2018 najmniej atrakcyjnym w PGE Ekstralidze. Działaczy truly.work Stali chcą to zmienić. Trener Stanisław Chomski ma zrobić widowisko. Będzie rozliczany nie na podstawie subiektywnych ocen, ale liczb.

przeczytaj cały artykuł


Piter ZG

Dobrze wiesz,że w Gorzowie od kilku dobrych lat jest "czynna" tylko jedna ścieżka[kreda] i wszystko rozgrywa się po rozegraniu pierwszego łuku.W Zielonej nie jest dużo lepiej,ale przynajmniej jdą bardziej w kontakcie,a nie odległości po 30 metrów miedzy zawodnikami. Liczę,że Skóra wreszcie ogarnie nasz tor i będzie dobre ściganie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Piter ZG

Dla mnie właśnie w żużlu o to chodzi [ mijanki] Jak Falubaz wygrywał wszystko na pierwszym łuku i z każdą drużyną,to nie byłem mocno pocieszony.Pamiętne Derby 63:27 tor zrobiony przez Żytę i zero ścigania!!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KarlisSG

No wy mieliscie wiele mijanek w zeszlym sezonie .... a na konice ledwo co mineliscie sie 1 liga ... dziekuje za taki interes ....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
lokomotiva69

Może zabrzmi to słabo ale widząc co piszą kibice Stali uważam że większość z nich kompletnie nie ma pojęcia o żużlu a jedynym wyznacznikiem jest jakiś tam wynik końcowy . A wystarczy spojrzeć na najprostszy przykład czyli Zmarzlika który przed ingerencja w tor przez Chomskiego był w stanie objechać każdego po przegranym starcie a teraz nawet on tego nie potrafi czego najlepszym przykładem był bieg zeszłoroczny w meczu z lesznem gdzie był 5 razy szybszy od hampela ale nie potrafił go wyprzedzić bo tamten obierał jedna dobra ścieżkę . Powiem więcej 2016 mieliśmy złoto przed ingerencja w tor i Zmarzlikiem na juniorce wiec wstydem było nie zrobić złota 2017 i 2018 były szanse na złote medale ale przegraliśmy je właśnie torem a raczej brakiem jego atutu co doskonale pokazują ostatnie potyczki z mocnymi ekipami . W tym roku z naszym składem zobaczycie jak ten tor nam pomaga i jakim taktykiem jest Chomski , ciekawe co będziecie mówić jak nie będzie wyników ani miajanek. Będziecie chodzić na stadion dłubać słonecznik .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Piter ZG

W ubiegłym sezonie nie było mijanek i wyniku,bo Skóra cały czas tłumaczył się ,że jeszcze nie ogarnął naszego toru he!he! Liczę na poprawę w tym sezonie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
-ABC-

W tym roku nadal ogarnia... obiecał że za 36 lat tak go ogarnie że każdemu kamyczkowi na torze będzie mówił dzień dobry

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
lokomotiva69

O taktyce nawet wspominał nie będę . Mamy dzisiaj kolejny sparing a tam znowu Woźniak pod numerem 1 który w pierwszym Sparingu na wyjeździe miał statystyki 4-6 gdzie wygrał 2xLauchbam,Wieczorek, Rolnicki, przegrał bierre, Lindeback, Buczkowski, 3x Pawlicki . Rozumiem ze to sparing ale z doświadczeni wiem ze 2 tygodnie przed startem ligi magia nagle nie zadziała i nie będzie przeskoku o 180 stopni dlatego Woznik nie może być pod 1 w dodatku z Thomsenem który aktualnie jest 2 po Wozniku najsłabszym ogniwem seniorskim . Taka para na wyjeździe (odnoszę się już tutaj do meczu z Częstochowa ) to jawne danie ich na pożarcie . Woźniak prowadzący pare owszem ale tylko ze Zmarzlikiem wtedy ma on łatwiejsze zadanie na początku zawodów a Bartek sobie poradzi i taka para ma potencjalne szanse na zwyciestwo biegów .Dlatego przy aktualnej formie naszych seniorów skład powinien wyglądać następująco 1.Kk2.Thomsen.3.Wozniak4.Zmarzlik.5Kildemand plus juniorzy . Dzieki temu ustawieniu nie ma pierwszej pary na pożarcie druga para jest ofensywna i ma szanse na wygrywanie biegów Kildemand ma pierwszy bieg na juniora natomiast kolejny na najsłabszego seniora drużyny Przeciwnej bo będzie to numer 10 (w Częstochowie będzie to Przedpełski na 100 %) , dlatego ma szanse dobrze wejść w mecz a na chwile obecna jego jazda wygląda obiecująco. Z taktyka Chomskiego mamy pierwsza pare na pożarcie 2 para w miarę ok natomiast dawanie naszego lidera który powinien rwać punkty w 3 biegach z juniorami daje nikłe szanse na wygrywanie biegów . Podsumowując dla mnie Chosmki to .... nie trener jedyne co wymyślił przez cała zimę to Woznim jako prowadzący pare i klapki ba oczach mimo ze gościu pokazał w pierwszych test meczach ze się nie nadaje przynajmniej w konfiguracji ze słabym doparowym ( najlepszym przykładem na wyciągnie maximum z takiej sytuacji jest Trener Cieslak który w 2 parze zazwyczaj daje na prowadzącego Miedzinskiego i daje mu do pary silnego Lindgrena albo Zagara ), tak samo powinno być z Woznikiem czyli Zmarzlik do pary.Granitowy wymysł torowy Chomskiego tez nie daje rezultatów a można było przez zimie pokombinować i na skald w którym nie ma wybitnych startowcow wystarczyło ściągnąć troszkę luźnej nawierzchni ale niestety jedyne co Chosmki zrobił przez zimie to wymyślanie gier i zabaw dla drużyny podczas wyjazdu w góry ...sorry za długie wypociny ale bracia Gorzowiacy otwórzcie oczy i przestańcie łykać wszystko jak pelikany

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
banc

Czasami szybkie przegrywanie 6 oczkami jest dobrym posunięciem.
Prawie od początku meczu można uruchamiać rezerwy taktyczne.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Young Oak

Co do oceny przygotowania toru i umiejętności taktycznych trenera naszej drużyny w pełni się zgodzę. Jednak uważam, że Bartek powinien jechać z numerem 5. na wyjazdach, bo daje to większe możliwości taktyczne. Zestawiłbym to w ten sposób:
1. Kasprzak
2. Thomsen
3. Woźniak
4. Kildemand
5. Zmarzlik
6. Karczmarz
7. Bartkowiak
Przede wszystkim trzeba patrzeć jak się pary mieszają w 4 kolejce startów, ale także na przebieg całego meczu. Przy moim rozwiązaniu w czwartej kolejce Thomsen jedzie z Woźniakiem, Kasprzak z Karczmarzem a Bartek z Kildemandem. Przy Twoim ustawieniu w czwartej kolejce po przemieszaniu par wyglądałoby to tak samo.Jest tylko jedna słabsza para Woźniak - Thomsen, którą bardzo łatwo wzmocnić rezerwą w razie słabszej postawy Woźniaka lub Thomsen. Jednak w innych biegach z Kiledmandem pod 5. robi się katastrofa. Przy Bartku pod numerem 5. może on wskakiwać za dowolnego seniora z pozycji 1-4 i daje większe szanse na bieg bez strat. Natomiast, gdyby Kliedmand pod numerem piątym się nie sprawdził to jest tak naprawdę wtopa 1-5 prawie w każdym wyścigu i rezerwa, która gwarantuje jedynie biegowy remis. Wbrew temu co się ludziom wydaje numer 5. wcale nie jest taki łatwy, bo 5. jedzie najpierw z 13. (zapewne Zagar) i juniorem gospodarzy (Miśkowiak/Gruchalski), później ma parę Madsen (nr 9) Przedpełski (nr 10), Miedziński i Lindgren (numery 11 i 12) i kończy biegiem na Madsena i Lindgrena (numery 9 i 12). Przy Bartku pod numerem 5. przy realnym wariancie możemy co najmniej w połowie tych biegów zremisować. Przy Kildemandzie pod 5. uważam, nie wygra on żadnego z tych wyścigów, co będzie skutkować porażką w prawie każdym wyścigu 1-5 lub 2-4. Wg mnie moje zestawienie jest lepsze, bo o ile Woźniaka czy Kildemanda raczej nie stać na zwycięstwa z liderami Włókniarza, to na remis biegowy i wyprzedzenie Przedpełskiego, Miedziaka i juniorów Włókniarza jak najbardziej. Trójki natomiast muszę zdobywać Bartek i KK.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tommy DeVito

Ale tak wygląda teraz żużel i nic na to nie poradzisz, spójrz na SGP niby takie elitarne zawody a mijanek jak na lekarstwo. Uważam że to nie wina torów, tak jest za sprawą bardzo szybkiego sprzętu. Powrót do sprzętu (Jawy) rozwiązał by ten problem, a tak liczy się szybkość a nie technika.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Piter ZG

10-15 lat temu TheBeściak Gollob potrafił w GP przejść często z 3 na 1 miejsce,a teraz na torach jednodniowych albo takim Krsko jest najczęściej lipa! Z naszych torów,to obecnie w Częstochowie i Toruniu jest najwięcej scigania.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Petrus

12-go kwietnia Zmarzlik, Kasprzak, Woźniak będą musieli przymykać gaz, aby Miesiąc, Trofimow i Lampart ich mijali. Wtedy statystyki się poprawią.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ferdynand

i to jest bardzo dobry pomysł : w 1 biegu można załatwić wykon cały normy meczowy !;)))
.
po prostu para gospodarzy 5-krotnie daje się wyprzedzić i pięciokrotnie odbija stracone pozycje !
.
jak znam naszych rodaków to żużloki będą to uskuteczniali - byle się w papierach zgadzało ;) i norma zakładowy żużlowy organizacji partyjny została wykonana ;)
.
no ale żużloki-cwanioki - my kibice was znamy i oszukać się nie damy
.
jakiekolwiek sfingowane dawanie tyłów zostanie ostro napiętnowane i wyśmiane na wszelakich forach - NIE próbujcie nawet o tym myśleć !
bo imidż w dzisiejszych szybkich czasach traci się równie szybko ! po co wam to ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.