Wątek dotyczący artykułu

Maciej Janowski i Piotr Pawlicki podpadli sponsorom. Przykryli ich logotypy

Sponsorzy reprezentacji Polski na żużlu oburzeni zachowaniem zawodników Macieja Janowskiego i Piotra Pawlickiego. Na meczu Polska - Reszta Świata obaj przykryli reklamy firm, które zrzucają się na budżet kadry.

przeczytaj cały artykuł


Gekon

Dramat. Katastrofa. Kury przestały się nieść.
Pewnie już ci sponsorzy kadry martwią się jak tu poskładać budżet bo niebotyczne straty ponieśli. Żużel uwielbiam, ale cała otoczka sponsorów wokół tej dyscypliny jest śmieszna. Plują się o te logotypy jakby byli firmami globalnymi pokroju Nike, Adidas. Zrobią bramę do garażu i myślą, że będą dyktować warunki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|3)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Marcin Ślawski

A gdzie są te globalne firmy w żużlu? Dzięki tym stawiaczom bram ten niszowy sport się jeszcze jako tako kula. Mogą dyktować warunki bo są jednymi z niewielu którzy chcą ten sport sponsorować. Poza nielicznymi przypadkami jakoś nie widać, żeby sponsorzy bili się o kontrakty reklamowe. Jest raczej odwrotnie. Tych sponsorów się szuka. Puka się od drzwi do drzwi. I w wielu przypadkach to i tak nic nie daje. Bo nie ma chętnych. Inwestycja w ten sport to dla większości firm żadna reklama.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gekon

Nie globalne firmy w żużlu tylko nie są globalne jak Nike czy Adidas. Taka tam różnica. Warto czytać ze zrozumieniem. Mniejsza o to. Ten sport faktycznie jest ubogi w sponsorów z grubym portfelem. Kasy mało i kluby, zawodnicy biorą co się da. Przykład truly.work Stal Gorzów. Litości. Wyobrażasz sobie truly.work Real Madryt? Ja nie a u nas to sprzedają prawo do nazwy byle kasa była. Tak jest od najniższych poziomów aż po reprezentacje gdzie o sponsorze to jak o Bogu trzeba mówić. Sponsor jest zły bo ktoś nie założył kurtki z jego logiem. Może pomyśli, że jego logotypów to na meczu jest całe mnóstwo i każdy to widzi bez względu czy zawodnik zasłoni kawałek nazwy na kevlarze. Wg mnie zawodnik na kevlarze powinien mieć nazwy swoich własnych sponsorów. Reszta powinna być na bandach, trybunach,banerach, biletach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pzw736

Jezeli myślisz że Real nie sprzedał by sie dla byle jakiej nazwy to jesteś w wielkim błędzie różnicę robi tylko kwota...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gekon

Czy myślisz, że nie byłoby chętnych żeby mieć swoją nazwę przed nazwa Real?;) Pomyśl czy nie ma chętnych firm które by chciały być sponsorem tytularnym np któregoś zespołu NBA? Zwyczajnie tam to jest inaczej uregulowane, 100% profesjonalizm, najbogatsza liga, największe pieniądze a mimo to nadal mamy zespoły bez tytularnych. U nas bida i łapią co się da a później muszą skulić ogon przed sponsorem. Tak to wygląda.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
PoloniaWielka

W NBA to zmieniaja nazwy, miasta, itd. Ale tam rządzi NBA a nie kluby. NBA ustala, że w Seattle ma być nowa hala, tam miasto sie nie zgadza, to drużyna z miasta się wynosi. Inne tradycje i inne uregulowania.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gekon

Inne mówisz? A czy inne to gorsze? Chyba nie. Wg mnie NBA jako najbardziej profesjonalna ze wszystkich lig na świecie (takie mam zdanie) ma tak wszystko poukładane, że nie ma tam promila przypadku. Właściwości klubów nie jest NBA tylko prywatne osoby. One decydują gdzie ten biznes rozwijać. Klub ma swoją nazwę i miasto jednak nigdy jakiegoś sponsora w nazwie. Uczymy się od nich bo tam zwrot "najlepsza zawodowa liga koszykówki" oznacza, że sponsor za wiele powiedzieć nie może. U nas może niemal wszystko.
Jeszcze odniósł się do Twojego zwrotu o kozojebcach. Wyobraź sobie, że mamy XXI wiek a są u nas w kraju ludzie którzy dają kolesiowi w czarnej kiecce pieniądze za to że pokropi woda coś co musi być "poświęcone". Tak to są Katole. Szukasz wad daleko u innych a nie widzisz tego co dzieje się blisko Ciebie. Muzułmanina znasz z budki z kebabem i myślisz że oni wszyscy tacy źli są? U nas nasi "prawilni" z osiedla napie#dalaja swoje kobiety, biją dzieci. Coś jeszcze chcesz mi kolego o tych Twoich "kozojebcach" napisać? Zapamiętaj sobie, że zło czy dobro nie zależy od tego czy jesteś biały czy czarny, bogaty czy biedy, bez znaczenia jest religia i miejsce wychowania. Wystrzegaj się propagandy, poznawaj ludzi. Życie nie jest zero-jedynkowe. Pozdro.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
PoloniaWielka

Real już sprzedał swój herb. A nazwy nikt nie zmieni, bo sam Real to wystarczająca marka. Natomiast herb przerobili, bo Kozojebcom (zapewniam, że to nie jest przenośnia, gdy chodzi o region, choć może ci bogatsi bawią się inaczej) krzyżyk przeszkadzał.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.