Dyskusja

Maciej Falubaz

przejdź na stronę użytkownika


stachu76 Zawinięty

Mam ławkę z regulowanym oparciem stojakiem i wyciągiem, zwykły wyciąg z jednym łożyskiem i można 50 kg nałożyć, gryf prosty, gryf łamany i dwa krótkie gryfy do hantli. Podpowiedz mi jakie ćwiczenia sa najlepsze na rozbudowę bicepsów, z tricepsem nie mam problemu ale na bicho jakbym niedomagał no i barki, zazwyczaj robię wznosy bokiem,unoszenie do przodu i wyciskanie hantli, dokładam podciąganie drążka wzdłuż tułowia ale też barki kuleją.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

Na barki podstawa to sztanga zza głowy, jak masz słabe barki to rób cztery serie, zacznij od 10 powtórzeń i dokladaj cieżar tak,żeby w ostatniej serii zrobić max. 4-5 powtórzeń, możesz też robic łamaną sztangą podciąganie do brody a biceps to masz mały czy chcesz zrobić sobie szczyt ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|4)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

No to musisz walić duze cieżary , zaczynaj od łamanej sztangi , później sztangielki uchwyt młotkowy i na koniec jak masz modlitewnik, 3 ćwiczenia po 4 serie, na barki zaczynaj od wyciskania zaa głowy , później podciąganie łamanej do brody i na koniec wyciskanie sztangi prostej z przodu w waskim uchwycie tzn.na szerokośc barków, możesz też po 4 seriach zrobić taka super serie Arnolda, zmniejszasz ciezar tak ,zeby zrobic 18 powtórzeń za jednym razem ,zaczynasz od 6 do połowy ruchu, później 6 od góry do połowy i na koniec 6 pełnych ruchów , tylko tak dobierz ciężar,żeby podczas dwóch ostatnich ruchów gałki oczne wychodziły z Twoich oczodołów☺

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|3)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

Stachu nie pier... ☺ ja też miałem pare kontuzji, zacznij od małego ciężaru , wyrób sobie technike i dasz rade☺ co do bicka w żadnym razie do końca, wtedy robisz niepotrzebne naprężenia w stawach i rozluźniasz mięśnie a podczas serii cały czas mają byc napięte

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|3)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.