Dyskusja

Maciej Falubaz

przejdź na stronę użytkownika


stachu76

Macieju jeszcze jedno pytanko, może nie ostatnie, jak szeroko trzymać gryf przy podciąganiu do brody i odnośnie barków, jak budować górę , tzn żeby były takie kule, nie tylko przód bok i tył?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

Gryf trzymaj na szerokośc barków, te kule to jest przód barków, czyli wyciskanie sztangi z przodu albo unoszenie hantli przed soba góra,dół, podciąganie sztangi do brody też idzie trochę na przód ,ale głównie na boki ,rób tą sztange zza karku i napisz jak mogleś przy tym cwiczeniu zalapac kontuzje?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|4)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
stachu76

Tą sztangą to opuszczając do dołu starałem się to zrobić jak najniżej, wydawało mi się że tak będzie najlepiej, niestety myliłem się, zabolało i potem obojętne czy chciałem podnieść ramie w górę czy w bok to odczuwałem ból,jakby takie kłucie, nie wiem jak to nazwać.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

No ok , bo moja ma takie szczeble na które wsadzasz belke, zeby zrobic np,skos ale to moze tez sluzyc jako asekuracja przy wyciskaniu na plaskiej jak juz nie masz sily i odkladasz na ten najnizszy szczebel, jak robie wyciskanie zza glowy tez ustawiam sobie tak,zeby nie podnosic za duzo przy pierwszym ruchu

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|5)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
stachu76

Uchwyty są zwykłe, tylko ich wysokość mogę regulować a sztangę podnoszę z ziemi,zarzucam na klatke i siadam do wyciskania np z barków, gdybym odwrócił siedzisko i brał ją na siedząco ze stojaków to lekko niebezpieczne dla kręgosłupa jest.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Maciej Falubaz

No to szybciej zlapiesz kontuzje biorac sztange z podlogi, ja sobie ustawiam wysokosc stojaków tak,zeby jak usiade na ławce sztanga byla mniej wiecej na wysokosci barkow , lepiej troche wyzej i wsadzam glowe pod sztange biorac ją na kark, prostuje sie i wtedy z tej wysokosci wypycham ja do góry , pozniej analogicznie , ostatni ruch opuszczam na kark i odkladam na stojaki, aa i robie to bez oparcia, lawka jest na prosto , spróbuj to jest dobry sposob jak cwiczysz sam,tylko załoz pas do tego cwiczenia i pamietaj o odpowiednim wygieciu kregoslupa

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|5)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.