Dyskusja

carlossss

przejdź na stronę użytkownika

fazzzi

O widzisz... na tym to polega. Rozmawiamy sobie grzecznie na twojej tablicy i już jakiś się przypiął. To o propos "wątroby":) Nie pojmuję takich ludzi którzy włażą komuś "na chatę" i muszą się zaakcentować;) Generalnie nie wywnętrzam się z tego co mi leży na tym organie. Jestem z urodzenia Zielonogórzaninem i już z tego powodu Klub mi nieobojętny. Owszem kilka lat piszę na syfach, ale by był to powód do "podsumowań"?;) bez jaj jeszcze trochę pomęczę sobą innych. Oczy wiście Zastal może liczyć na krytykę gdy na nią uczciwie zapracuje. Komentarze też bywają ciężkostrawne bo jak każdy miewam lepsze i gorsze dni (wtedy pióro się robi złośliwsze). Niemniej staram się by krytyka nie stała się myślą przewodnią a co najwyżej nie pozwalała odpłynąć za daleko od zdrowego rozsądku. Jak być może zauważyłeś staram się nie przekraczać pewnych granic (umownie nazwijmy to kultury) i nie daję się wciągać w netowe naparzanki z tymi którzy taki mają cel. A nie brakuje takich na syfach. Z wiekiem nabiera się dystansu (ponoć) do wszystkiego. Nie zawsze to wychodzi ale by nie zwariować w tym szalonym świecie wydaje się to jedyne sensowne podejście. Klepię jak potłuczony... a mam szacunek dla Tych którym się chce. Bo to bywa najtrudniejsze by od słów do czynów przejść. Jak widzisz łatwiej przychodzą mi słowa;) Fajnie, że powstała taka inicjatywa bo Klub ma swoją Historię i Dorobek... i niejeden klub może ZG tego pozazdrościć... i na syfach widać, że tak jest;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
carlossss