Wątek dotyczący artykułu

Z Regulaminem Finansowym ceny biletów będą mniejsze? W Toruniu na pewno!

Działacze klubów jeżdżących w ENEA Ekstralidze narzekają na niską frekwencję. Jak się okazuje, po wprowadzeniu Regulaminu Finansowego, będzie możliwe zmniejszenie cen biletów.

przeczytaj cały artykuł


Andrzej Fun Speedwaya

Jestem z Torunia i powiem szczerze jestem zdziwiony na jakiej podstawie Pan Stępniewski stawia hipotezę, że głównym problemem speedwaya są zbyt wysokie ceny biletów i to przyczyna spadającej frekwencji na stadionach. W mojej ocenie jest to bardzo nietrafiona diagnoza !!! Problemem jest to, że mecze stają się coraz bardziej nudne. Jeśli przychodzę na mecz i na 15 biegów mam 1 góra 2 biegi z porywającymi akcjami a reszta to start i jazda gęsiego chyba że kogoś zarzuci. Pójście na żużel to musi być wydarzenie super show. Problem jest z tym, że "działacze" są mało kreatywni i nie potrafią wymyśleć ciekawych atrakcji dla kibiców czy jedyne na co ich stać to na jakieś nudne namioty krzyżaków, doceniam inicjatywę ale to za mało. Fanów speedwaya w Toruniu regularnie chodzących na zawody jest 3-6 tys i oni przyjdą nawet na nudniejsze zawody a jeśli chcesz a by było więcej to musi być coś więcej niż odjechanie 15 gęsiego. Jestem więcej niż przekonany, że zejście z ceną biletów o kilka złotych w zamian za kolejne biegi nieopierzonych juniorów i skład pełen średniaków (niższy KSM) i jazda gęsiego spowoduje dalsze obniżenie liczby kibiców tych na stadionie jak i przed telewizorem - Panowie Prezesi nie tędy droga to się nazywa zwijanie biznesu !!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (6|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jur

Bo pan Stępniewski nie ma pojęcia o organizacji imprez masowych a już szczególnie żużlowych. Nie wie jak przyciągnąć widza. Nie wie jak na tym zarabiać. On się męczy. Brak doświadczenia i polotu. Trzyma w ręku złote jajo i się zastanawia czy je ugotować, czy usmażyć. Nawet przez głowę mu nie przeszło, że mógłby je włożyć do inkubatora.
Teraz szczuje marchewką. Cieszmy się. Będziemy oglądać g..e zawody za g..e pieniądze.
Co gorsza nie tylko on ma z tym problemy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szogun

masz rację, patrz Wrocław. Ten niezbyt rozgarnety działacz pewnie z tych co nie potrafia uczyc sie na cudzych błedach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Byki Leszno

Racja w 100%. ale jak chcesz show to musi być przyczepnie, a potem to już preparatorzy. ale to nic. najgorsze jest to,że prezesi gadają i robią co innego. i wiadomo jest też ,że nasza liga jest najmocniejsza i naj-opłacalna. wiadomo też,że "nasze silniki" są na inne ligi. zatem po tej zmianie ucierpi cały żużel, Szwecja i Anglia również.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Andrzej Fun Speedwaya

Dla mnie nie ma znaczenia czy będzie tor przyczepny czy twardy musi być tor do walki za całej szerokości toru, wiele ścieżek, dużo mijanek, dużo twardej walki na łokcie ale fair. Wtedy żużel jest jedną z najwspanialszych dyscyplin sportowych. Tylko niestety działacze tego nie rozumieją i niestety część z kibiców. Ludzie się cieszą z wyniku 5:1 dla Torunia a w biegu kolejność ustaliła się po 100 m i potem przez kolejne 3,5 okrążenia jechali w takich odległościach, że nawet nie było szansy na walkę. W zasadzie nie rozumiem, dlaczego w Toruniu jest przygotowany tor pod startowców, przecież jak przyjedzie drużyna z dobrym startowcami, dobrze się dopasują to jesteśmy ugotowani. Nie ma nawet za bardzo możliwości wykorzystania znajomości geometrii swojego toru, bez sensu, nie rozumiem ...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ikamonx

przemilczę fakt, co jest przyczyną jazdy gęsiego na MA ;) z resztą komentarza się zgadzam... częściowo. "otoczka" też nic nie zmieni... kiedyś walka na torze była uzależniona od umiejętności+formy żużlowca, teraz "nowinki technologiczne" wiele zmieniły. sprzęt, dopasownie do warunków/toru jest istotniejsze. dlaczego na stadionach żałosnej polskiej piłki nożnej jest taka frekwencja - bilety są droższe niż na żużel (a to dyscyplina, w której Polacy odnoszą sukcesy)...bo to dyscyplina, w której wyniki są mierzone umiejętnościami piłkarzy. bezsensu są kolejne dysputy nt. tłumików itd. szczerze...trochę patowa sytuacja, ale i tak zapłącę za bilet :) ... żeby obejrzeć prędkość, przebłysk myślenia na torze, mimo wszystko jakiś emocji co bieg (a nie 90 minut w plecy dla oglądania 0:0) ;P

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.