Wątek dotyczący artykułu

Mam nadzieję, że kibice w Gnieźnie mi wybaczą - rozmowa z Kacprem Gomólskim

O tym, dlaczego wygrał Tarnów, a nie rodzinne Gniezno, a także dlaczego bierze udział w charytatywnych turniejach opowiedział dla SportoweFakty.pl Kacper Gomólski.

przeczytaj cały artykuł

wuja

Żenada ci kibole z Gniezna. Plują na swoich wychowanków. Wstyd. Nie dorośliście do poważnego żużla. Tam wychowanków doceniają. BEz względu na to gdzie startują. A u was co? Plujecie na Jabłońskich, Cieślewiczów i Gomólskich. A jak wracają do całujecie ich po rękach. Miejcie honor. Młody Gomóła nic wam nie zrobił.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|3)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Robertzg

Gomuła obiecał. Jak sam powiedział "oferty były zbliżone" tzn połakomił się na parę groszy więcej. Ja jestem z Zielonej- też miał bym do takiego zawodnika żal.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
popo123

Nie każdy kibic z Gniezna taki jest .W każdym mieście znajdzie się na 50 normalnych jeden debil i w tym przypadku też tak jest.Te wszystkie agresywne komentarze to piszą dzieci z gimnazjum ,które nie mają co robić ,albo jakieś palanty ,które nie mogą się pogodzić z decyzją .

| Odpowiedz
blokuj
Komentarz usunięty
kibic St

Grudziądz to ładne miasto, ale musi się wstydzić za taką zakałę jak ty, który wszędzie i w każdym temacie wypisuje bzdury i już tak zawsze będzie, bo awans do najlepszych wam nie grozi. Widzę, że masz kompleks Gniezna a bomba to może je..ie ciebie w łeb.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
kibic St