Wątek dotyczący artykułu

Dariusz Sajdak - Na części pierwsze: Tytaniczna robota

"Na części pierwsze" to cykl, w którym czytelnikom SportoweFakty.pl będę przedstawiał nowinki techniczne, budowę silników i tajniki rzemiosła mechaników żużlowych.

przeczytaj cały artykuł


tofik81

to moze mi napiszesz w jaki sposob mozna oslabic lub wzmocnic silnik podajac odpowiednia mieszanke jak bo tak sie da zmieniajac tylko dysze w gazniku Zuzlowcy wlasnie tak to robia Amyslisz ze czym sie roznia silniki na twardy tor czy przyczepny sa takie same zmienia sie tylko stopien sprezania lub krzymke oraz ilosc podanej mieszanki czy jest bogata czy uboga.A to sie reguluje dysza.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika
Gdańsk

Po tej twojej wypowiedzi i wcześniejszych wnioskuję że nie masz zielonego pojęcia o przygotowaniu silnika do zawodów. Dysze, zapłon to podstawowe elementy regulacji silnika podczas zawodów.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.