Wątek dotyczący artykułu

Dariusz Sajdak - Na części pierwsze: Tytaniczna robota

"Na części pierwsze" to cykl, w którym czytelnikom SportoweFakty.pl będę przedstawiał nowinki techniczne, budowę silników i tajniki rzemiosła mechaników żużlowych.

przeczytaj cały artykuł


tofik81

tak kolego zgodze sie ze przy wysokich obrotach sprezyny nie daja rady dlatego ga czesto wymieniane a teraz zjuz od dluzszedo szasu sa podwujne sprezyna w sprezynie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty przez użytkownika

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.