Wątek dotyczący artykułu

Stal Gorzów nie lekceważy Wybrzeża. "Podejdą do tego meczu na luzie"

Stal Gorzów wskazywana jest jako bezdyskusyjny faworyt niedzielnego meczu z Renault Zdunek Wybrzeżem Gdańsk. Trener żółto-niebieskich, Piotr Paluch, z dystansem podchodzi jednak do tych dywagacji.

przeczytaj cały artykuł


Tomek z Bamy

60-30. Mysle,ze Bolo robi blad stawiajac juz prawie trzeci sezon na Cyfera. W takich meczach powinien dac pojechac Kaczmarkowi lub Karczmarzowi,ale za rok brat Patryka Karczmarza-Rafal wybije z glowy miejsce w skladzie Adrianowi.Ja juz zaczynam ten piekny weekend z Boczkiem,Haszmenem na bulwarze.Zapraszam na pogawedki o zuzlu do sportpubu w realu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pele Gw

Fajnych masz kolesi hasz men i boczek nie zła ekipa.Nie ukrywam że będę tam na SBP wiec możemy trzasnąć jakiś browar i pogadać o stali gorzowskiej.A tak ogólnie to swego czasu robiłem w tej bamie ale ze zdjęcia jakoś nie za bardzo cie kminie a byłem na belownicy z Jurkiem i Radkiem może znasz i taki mały starszy facet ale imienia nie pamiętam wiem że jego syn to na drukarni robi lub robił.Jak dał byś radę ich zmontować to była by nie zła impreza Jurek to wódki i pacierza nigdy nie odmawia pozdro kibicowskie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Plotka

Słyszałem,że faceci w tej Bamie to same maślaki jakieś bez jaj.Podobno tylko rozwodnicy,starzy kawalerowie i pantoflarze.Mówł mi to gość,który robił w tej firmie ładnych kilka lat.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pele Gw

Przykro o tym pisać ale tak 70% to kolega cie nie okłamał a do tego jeszcze konfidenci a ci są najgorsi te 30% to są ok goście ale to dlatego już tam nie robię

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek z Bamy

Z tymi maslakami na impreze? Haha. Czlowieku,tych dwoch pierwszych co wymieniles to zgadzam sie z Toba w stu procentach,mozna z nimi potanczyc,ale nie z pozostala ekipa,oni dwa piwa i uciekaja do domu,pod pierzyne i spia 14 godzin...Z czym do ludu?Ok,mozna sie ustawic w sportpubie,zadzwonie jeszcze po fajne kolezanki-Drabine,Frotke czy Zmije. Wezme z soba tez prawdziwych kozakow z magazynu-Pastora(o ile zona go pusci),Noe,Rysia i wasatego Mariana. A gdzie robiles? Na pewno Ciebie pamietam. Pozdro od wszystkich ochlapusow i obibokow.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek z Bamy

Haha,jezdziles paleciakiem na koncowce,pogaduszki,smsy i o 13 40 szedles do lazni kapac sie. Przyjmnij sie na magazyn,a przezyjesz to samo co w Ultimate Survival(szkola przetrwania dla prawdziwych facetow).na magazynie z pozostalych facetow to widze tylko Zbycha ze sztancow.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.