Wątek dotyczący artykułu

Thomas Kelati: Myślę, że Turów zwycięży w finale

- Uważam, że PGE Turów w końcu zdobędzie mistrzostwo. Ten klub i miasto za długo czekają na tytuł - podkreśla Thomas Kelati, były zawodnik PGE Turowa Zgorzelec.

przeczytaj cały artykuł


onlybasket

Widze ze komentarze ponizej na poziomie ... Szkoda gadac!! Przeniescie sie troche wyzej tam Zmora ma cos do powiedzenia to znikniecie w tlumie. Pozdro dla normalnych

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (17|2)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
waldzior

Widzę że twoje jedyne zajęcie to dopier...lanie się do innych komentujących. Przenieś się ze swoimi uwagami do reala to Cię zjedzą.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
onlybasket

Tobie proponuje przeniesc sie do reala bo to Twoje plytkie komentarze polegaja na anonimowym wysmiewaniu innych ludzi. Jestes typowym sfrustrowanym polaczkiem ktory siedzi przed monitorem i patrzy kogo obrazic z kogo sie posmiac lub zbluzgac. Twoj pierwszy komentarz wlasnie taki byl wiec zaproponowalem Ci zebys szedl tam gdzie Twoje miejsce a wiec na watek gorzowski bo tam to wychodzi wam najlepiej. Strasznie jestes chlopie ograniczony do siebie i swojego podworka !!! Wszystko co z Twojego miasta jest super , wszystko co powiedza nasi koszykarze lub zuzlowcy badz prezesi jest wow a jak jest wypowiedz z poza granic ZG zaraz ziejesz nienawiscia i krytyka. Sorry ale plytki jestes i nie chce mi sie z Toba dyskutowac. Idz wyzywaj sie z Tobie podobnymi gorzowiakami to Ci podniesie Twoje ego i bedziesz mogl wypiac klate przed lustrem i strzelic ciepla Warke Stong z puszki i powiedziec sobie jaki jestes super. Nara

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.