Wątek dotyczący artykułu

Falubazowi grożą kary za zachowanie kibiców!

Do poważnego incydentu doszło podczas meczu SPAR Falubaz Zielona Góra - Betard Sparta Wrocław. Zielonogórskiemu klubowi grożą za zachowanie kibiców poważne konsekwencje.

przeczytaj cały artykuł


Spartan 46

Nie bylo wtedy finalow haha. Ten mecz decydowal.I ten ostatni bieg!Pelny stadion byl wtedy! Ten stary.I dobrze sobie sprawdz bo ten bieg decydowal.Wtedy my mielismy 2 miejsce.Ale ok. Niech ci bedzie teoretycznie.To powiedz kak takie cuda mozna robic w takim meczu co? Nigdy wczesniej ani pozniej takie cuda sie nie zdazaly! Posprawdzaj to sobie.Pozdrawiam!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Spartan 46

Powiem tak.Jak jeszcze w 1 starcie moze bym sie zgodzil to w 2 przegiecie! Po pierwsze nawet nie dojechali do 1 wirazu a po drugieto Loram w niego wjechal.Tak czy inaczej powinna byc powtorka w 3! Jaja jak nic! I przestan tak pisac.Widac wyraznie.I powinna nawet jeden w drgiego, niewazne ktory wjechaal powinna byc powtorka.A komentator z Torunia wiec sie nie dziwie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Archanioł

jak widzisz to nie ja się przewróciłem. musisz pamietac ze wtedy obowiązywała linia 30 metrów i zawodnik musiał jechać prosto i dlatego Knudsen został uznany za winnego.A tak na marginesie to dziennikarz akurat był z Bydgoszczy który mało kiedy był nam przychylny

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Spartan 46

Tyle ze to Loram w Knudsena wjechal.Wiec sie przewrociles napewno.No ale z Torunia jestes.Pewnie tez bym tak myslal.Baw sie dalej i tak mysl.Twoje prawo.Tytlko ze to mnie smieszy haha.Naprawde.Powodzenia zycze na dalsze dni

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Archanioł

Ale po co teraz takie takie pierdoły piszesz? poczytaj co pisałeś wcześniej. Nawet nie wiesz że w 1995r zostaliście mistrzami. Tak na przyszłość to zanim wyjedziesz z jakimś tematem to posprawdzaj chociaż jakie były fakty a nie na pałę piszesz. Zgadza się że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ale bez przesady.Sam ten temat wywołałeś. Pozdrawiam bez napinki

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Spartan 46

Dobra cwaniaczku.Wiedzialem ze zawsze tak bedziesz pisal.Spadaj bo nudny juz jestes! Poprostu sie wal! I nie bierz juz nic a jak cos to zmien te leki!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Asfodel

Przestań już siać zamęt bo naprawdę widać, że mało się znasz na żużlu i jesteś jakimś kibicem sezonowym a tamten mecz znasz raczej z przekazu internetowego. Nie chce mi się już powielać argumentów poprzedników bo fakty w tym biegu były oczywiste. Właściwie to nawet nie będę nawiązywał już do tamtego meczu ale napiszę ci jedno. Ośmieszyłeś się totalnie pisząc, że nigdy później nie było już żadnych cudów. Cuda były, są i za pewne będą. Jeśli już o jakikolwiek mecz Sparta może mieć jakieś ale to bardziej bym skupił się na twoim miejscu na meczu, który odbył się 10 lat później. Poszperaj, poczytaj i serio nie zabieraj głosu bo wystawiasz się na pośmiewisko.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.