Dyskusja

Lokomotiv Daugavpils Abramczyk Polonia Bydgoszcz

Lokomotiv Daugavpils - Polonia Bydgoszcz
10 kwietnia 2016, 15:15

49 : 41
Relacja



Komentarz usunięty
Tańczący z Lisami

Akurat nadeszły lepsze czasy dla mojego klubu. Polonia równia pochyła z roku na rok coraz gorzej :) Sorry jesteście pod okupacją Bruskiego i sztucznie ratowani środkami z miasta. My mamy świetnych sponsorów i przyszłosc nasza rysuje się w różowych barwach

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty
PawulonŁódź

Coz totalna niekonsekwnecja. Ale coz juz byl kiedys rozgryziony ,ze z Grudziadzem to on ma tyle w spolnego co ja z baletem. z konkurencji tez go pogonili.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DoOstatniegoBiegu

haha :D nie rozumiem po co wyciągać różne rzeczy z historii z którą nikt by tego nie zmienił ? takie były czasy i tego ani wtedy ani dziś nikt by nie zmienił ... pozdro dla normalnych !

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
tak_sobie

Ktoś może nie lubić danego klubu, a nie konkretnego zawodnika. Tak ja przynajmniej myślę. Chociaż w sumie to się nie odnosi do mnie, tylko do kogoś innego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty
Raf123

Przestan sie popisywac. W Polsce nikt wtedy nie wybieral czy moze nie jezdzic w gwardyjskim klubie czy moze w cywilnym. Zuzlowcy szli tam bo mogli np odrabiac wojsko. Byly kluby milicyjne, byly wojskowe i tyle. To juz historia a sasiadom zyczyc nalezy dobrze!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Komentarz usunięty

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.