Wątek dotyczący artykułu

GKM - Falubaz: Wielkie emocje w Grudziądzu, show Tomasza Golloba

Po niezwykle emocjonującym meczu MRGARDEN GKM Grudziądz pokonał na własnym torze Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra 46:44. Po raz kolejny rewelacyjny występ na domowym torze zanotował Tomasz Gollob. Rozstrzygnięcie padło dopiero po ostatnim biegu dnia.

przeczytaj cały artykuł


Tańczący z łopatą

A ja powiem tak! Gratulacje dla Grudziądza za wygraną! Fajnie widać czasem ściganie na torze, gdzie nie ma kopy i jest mocno pod koło, taka odskocznia od innych torów. Fajne ściganie i super emocje rozstrzygnięte w ostatnim biegu!
Gratuluje postawy T. Golloba, dziś był NIESAMOWITY! Niestety nie przepadam za "naszym mistrzem" ale szacunek należy się dziś przez duże SZ! Kapitany Anotnio, mecz życia chyba ale za to Buczek z Okoniem nieco słabiej jak na swój tor. W Falubazie myślę, że wszyscy na swoim poziomie. Fajnie Pepe i Dudzers, kapitalnie Pieszczek, był szybki i pozycje tracił przez brak doświadcznia ale fajne zawody. Szkoda (i to moim zdaniem była przyczyna porażki) J. Doyle'a...na początku nie do zatrzymania a potem chyba myślał, że wszystko będzie wygrywał i w 3 bigeach 1 punkt to największy zawód. Karpov - można było się spodziewać, że w ZG będzie solidną drugą linią a na wyjazdach go nie ma. Postawy Niedźwiedzia nie skomentuje.
Także gratulacje dla gospodarzy i jeszcze jedna rzecz. Kuriozalna sytuacja w 2 biegu (bieg juniorów). Proszę innych kibiców o obiektywną odpowiedź - po jaką cholere sędzia puścił bieg pomimo nierównej taśmy i kazał po powtórzyć po zakończonym biegu zamiast przerwać od razu po starcie?????? Nie znam ani jednego argumentu jak tak IDIOTYCZNĄ decyzję.
Mimo wszystko dzięki za walke dla obu drużyn i do zobaczenia w rewanżu na W69!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
xSebax

Dzięki za konstruktywny komentarz kibica. Mecz naprawdę był emocjonujący i mógł się podobać. Co do biegu juniorskiego, wszyscy widzieli nierówną taśmę, "łukowy" już unosił czerwoną flagę, ale patrzał na reakcję sędziego, a ten nic i puścił bieg. Dopiero potem padł komunikat, że na powtórce sędzia to zauważył i bieg drugi powtórzono. Kuriozalny przypadek.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tańczący z łopatą

Abstrahując od wirażowego, z całym szacunkiem dla tego Pana, który robi swoją pracę, jest on niestety tylko pachołkiem, który MUSI robić to, co sędzia każe. Nie miał prawa samowolnie podnieść chorągiewki ani nawet o tym pomyśleć bez sygnału sędziego. Tak więc wirażowy jest wytłumaczony. Nie rozumiem podejścia sędziego! Jeśli widzi, że start był nie równy to od razu włącza czerwień i przerywa bieg. A nie, nierówny start, żużlowcy jadą a on po 2 minutach stwierdza, że bieg powtarza. No ludzie, dajcie spokój. To co po zawodnicy męczą się, narażają zdrowie, denerwują się, jadą....tylko po co, żeby jakiś koleś stwierdził, według swojego widzimisie powtarza bieg? Skoro nie przerwał biegu od razu, powinien był zaliczyć ten wynik. Albo przerywam od razu, albo zaliczam wynik. Inne decyzje niestety prowokują do nie zawsze obiektywnych interpretacji decyzji. Szkoda tego incydentu.
Szkoda też, że mój Falubaz przegrał ale moim zdaniem miał za mało strzelb, albo inaczej - za dużo dziur (jak Karpov i Doyle w końcówce). GKM ma "starych wyjadaczy" jak Gollob, Buczek, Okoń i nawet Ljung więc doświadczenie bierze górę.
Graty jeszcze raz i pozdro dla normalnych i obiektywnych! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.