
blokujHofman jako człowiek w pewnym momencie swojej kariery skompromitowany nie powinien chyba odpowiadać za wizerunek ZPRP - przecież to brzmi jak jakiś żart - równie kiepski, jak Trynkiewicz odpowiadający za wizerunek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Natomiast ktoś tego Hofmana do ZPRP wcisnął, jakaś siła wyższa musiała na Kraśnickiego wpłynąć i miejmy nadzieję, że ten deal przyniesie polskiej piłce ręcznej określone korzyści.
Pan Hofman, jeżeli jest specjalistą od PR, to ma ogromne pole do popisu, bo chyba w żadnym innym aspekcie polska piłka ręczna nie leży tak bardzo, jak właśnie na polu marketingowym.
Także mimo politycznych niechęci wszyscy powinniśmy życzyć Panu Hofmanowi powodzenia, tym bardziej, że funkcję ma pełnić społecznie.
Zaloguj się aby dodać komentarz lub
Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.