GameOn KFC - czas na FIFĘ

Materiały prasowe / Materiał Partnera
Materiały prasowe / Materiał Partnera

Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii.

To co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, to to że są one doceniane przez graczy, co przekłada się na ich powodzenie i popularność w społeczności.

W tym roku KFC realizując swoje cele podjęło się zrobienia czegoś więcej niż tradycyjne akcje sponsoringowe i wspólnie z agencją WE!RE Fantasy podało rękę do graczy jednej z najpopularniejszych gier w Polsce i na świecie czyli FIFA. Kampania powstała przy współpracy z agencją Golden Coil.

Założeniem projektu było danie szansy wybranym zawodnikom na rozwój ich umiejętności. W pierwszej odsłonie do projektu wybrano dwóch graczy - Dominik "PanNey" Panek oraz Piotr "Pontonix" Szczepanik, którzy w ostatnim sezonie rywalizowali w kategorii OPEN Ekstraklasa Games. Przez ostatnie 5 miesięcy uczestnicy projektu spotykali się z najbardziej rozpoznawalnymi w fifowym środowisku w naszym kraju osobami - Jcob, Lachu, Kamyk, Koza, którzy przygotowywali im oryginalne wyzwania. W wolnych chwilach od wyzwań w ramach projektu rozgrywali sparingowe mecze z widzami, które sprawdzały ich aktualny poziom umiejętności, nie zabrakło też sparingów z byłymi rywalami z Ekstraklasy Games. Projekt cieszył się też uznaniem widzów, dla których przygotowane były dedykowane streamy na platformie Youtube i Twitch. O samym projekcie GameOnKFC wypowiedzieli się zawodnicy biorący udział w akcji.

Dominik "PanNey" Panek: Projekt GameOnKFC dał mi niesamowita możliwość uczestnictwa w wyjątkowej akcji i poznać ją dokładnie zarówno od strony organizacyjnej, jak i pozwolił na bliski kontakt ze społecznością. Poznałem też wybitnych polskich zawodników FIFA w Polsce, o czym do tej pory jedynie marzyłem, a przede wszystkim pozwolił podnieść moje kwalifikacje i umiejętności - mogłem czerpać nauki od najlepszych. Mam nadzieję, że będę miał jeszcze okazję uczestniczyć w podobnych inicjatywach. Jednocześnie bardzo dziękuję KFC za daną mi szansę.

Piotr "Pontonix" Szczepanik: Projekt GameOnKFC to dla mnie niesamowite przeżycie i to na wielu płaszczyznach. Półroczna przygoda pozwoliła mi podnieść swoje kwalifikacje w grze, poznać tajniki streamingu oraz zawrzeć nowe znajomości z najlepszymi zawodnikami w kraju. Projekt też pozwolił precyzyjniej określić moje cele związane z gamingiem. Mam nadzieję, że już niedługo będe miał szansę uczestniczyć w kolejnych takich projektach.

Materiał Partnera
Materiał Partnera

KFC od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy oraz fanów esportu i gamingu. Nieustannie dostarczamy różnych rozwiązań, które służą rozwojowi możliwości zarówno półprofesjonalnych graczy, casualowych jak i tych zupełnie początkujących. Myślę, że to zadanie co roku nam się udaje wykonywać, a marka KFC jest pozytywnie kojarzona w społeczności gamingowej zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Podejmowane działania są elementem strategii całego brandu, którą konsekwentnie realizujemy od ponad 4 lat. staramy docierać się do różnych grup docelowych, do różnych społeczności tworząc aktywacje w różnych tytułach gier. - tłumacz Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AmRest

Kluczem i istotą dobrej kampanii gamingowej jest jej przygotowanie, które powinno zaspokajać potrzeby graczy oraz zrozumienie ich zwyczajów, dzięki czemu aktywności są ciepło odbierane przez społeczność. Z tym przesłaniem marka KFC od lat wychodzi do graczy, mając na koncie projekty wielokrotnie nagradzane w konkursach marketingowych - KFC na mapach CS:GO czy partnerstwo polskich i zagranicznych transmisji najważniejszych turniejów esportowych rangi Major. W tym roku KFC przygotowało dla graczy jeszcze triathlon esportowy w gry Riot Games - League of Legends, Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra.

Komentarze (0)