Pierwsza mapa (de_train) była pokazem siły i dominacji ze strony Virtus.pro. Polacy pewnie prowadzili grę, dzięki czemu do przerwy wygrywali 12:3. Druga część spotkania to była jedynie formalność. Bardzo dobry na tej mapie był Janusz "Snax" Pogorzelski, który uzyskał rating niespełna 2.0.
Druga mapa, którą było de_inferno, to odrodzenie Koreańczyków. Przede wszystkim po stronie atakującej dobrze radzili sobie zawodnicy z Azji. Ostatecznie pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 9:6 dla MVP PK. Polacy zdołali odrobić starty i doprowadzić do dogrywki. W tej lepsi ponowie okazali się Koreańczycy, którzy wygrali drugą mapę.
Na de_nuke zawodnicy Virtus.pro zaczynali po łatwiejszej stronie - broniącej. Polacy pewnie zwyciężyli 11:4. Jednak ten wynik jeszcze niczego nie przesądzał, ponieważ drugą połowę gracze VP rozgrywali po zdecydowanie trudniejszej stronie - atakującej. I właśnie Koreańczycy rozpoczęli swój marsz powrotny do meczu. Zawodnicy MVP PK wygrali jedenaście rund i doprowadzili do dogrywki. Do wyłonienia zwycięzcy potrzebne były aż dwie dogrywki w których lepsi okazali się być Polacy. Najlepszym zawodnikiem został Snax, który zaliczył niespełna 100 zabójstw przez całe spotkanie.
Virtus.pro vs MVP PK
de_train 16:5
de_inferno 16:19
de_nuke 22:19
Virtus.pro | K-D | +/- | ADR | KAST | Rating |
---|---|---|---|---|---|
Janusz "Snax" Pogorzelski | 99-60 | +39 | 101.7 | 79.4 proc. | 1.48 |
Jarosław "pashaBiceps" Jarząbkowski | 72-58 | +14 | 74.8 | 72.2 proc. | 1.12 |
Filip "NEO" Kubski | 64-60 | +4 | 76.4 | 74.2 proc. | 1.08 |
Paweł "byali" Bieliński | 64-60 | +4 | 76.9 | 71.1 proc. | 1.05 |
Michał "MICHU" Müller | 62-64 | -2 | 68.6 | 72.2 proc. | 1.01 |
MVP PK | K-D | +/- | ADR | KAST | Rating |
---|---|---|---|---|---|
Min-Seok "zeff" Park | 70-75 | -5 | 78.3 | 64.9 proc. | 1.06 |
Keun-Chul "solo" Kang | 69-75 | -6 | 78.1 | 62.9 proc. | 0.98 |
Hyun-Pyo "XigN" Lee | 57-73 | -16 | 65.8 | 63.9 proc. | 0.85 |
Min-Soo "glow" Kim | 56-68 | -12 | 57.6 | 68.0 proc. | 0.85 |
Hae-Sung "HSK" Kim | 49-72 | -23 | 57.9 | 59.8 proc. | 0.79 |
ZOBACZ WIDEO Czy esport powinien trafić na igrzyska? "Izak" uważa, że nie