Blizzard ogłosił nerfy w Hearthstone. Łotr w odwrocie, wojownik i mag nietknięci

Wojownik, łotr, wojownik, łotr, wojownik... mniej więcej takie doświadczenia towarzyszyły w ostatnich tygodniach większości graczy Hearthstone. Wszyscy z utęsknieniem wyczekiwali nerfów. Te jednak nieco rozczarowują.

Bartłomiej Bukowski
Bartłomiej Bukowski

Evil Miscreant (Szubrawiec Ligi Z.Ł.A)

W grze od samego momentu rotacji dominują agresywne odmiany łotra oraz kontrolni wojownicy, zaś w ostatnich dniach dorównywać zaczął im mag. Wielu spodziewało się osłabień dla tych właśnie klas. Deweloperzy jednak problem dostrzegli tak naprawdę jedynie w łotrze. Co dokładnie zostało osłabione?

Od teraz ma on 4 punkty zdrowia zamiast 5. Blizzard w swym uzasadnieniu pisze, iż karta ta daje graczowi nowych stronników, którzy pozwalają na odwrócenie sytuacji na planszy w kolejnych turach, jednakże 5 punktów zdrowia powoduje, że za mało należy poświęcić, aby uzyskać profit. W przypadku tej karty, nerf wydaje się jak najbardziej słuszny i nie powinien on całkowicie zabić Evil Miscreanta.  

ZOBACZ WIDEO Kwolek o Leonie w reprezentacji Polski. "Sporo mogę się od niego nauczyć"
Czy jesteś zadowolony z nerfów?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub SportoweFakty na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (0)