Super Fight League – najlepsze MMA z Indii tylko w Fightklubie

Facebook / Super Fight League
Facebook / Super Fight League

Ponad 70 gal transmitowanych w największych telewizjach świata, nawet 15 wydarzeń rocznie i wielkie gwiazdy – nie tylko sportu – w tle. Super Fight League to ogromne pieniądze i fantastyczne sportowe show. Teraz możesz oglądać je w Fightklubie.

SFL to stosunkowo młoda, bo powołana do życia zaledwie w 2012 roku organizacja, za powstaniem której stoją hinduski aktor Sanjaya Dutta i mający brytyjskie korzenie biznesmen Raj Kundra. Obecnie jej właścicielami są Bill Dosaniha i doskonale znany fanom pięściarstwa Amir Khan. Show, w założeniu swoich twórców, miało spopularyzować MMA w Indiach i wprowadzić je na tym olbrzymim i mającym niezwykłe rezerwy rynku na salony. Pierwsza gala Super Fight League miała miejsce w marcu 2012 roku, a wzięły w niej udział gwiazdy światowych oktagonów, Bob „The Beast” Sapp i James „The Colossus” Thompson.

Jeszcze przed premierową galą organizacja ogłosiła, że podpisała kontrakty m.in. z Toddem Duffee, Trevorem Prangleyem, Bagą Agaevem, Paulem Kellym czy Xavierem Foupą-Pokamem. W kolejnych tygodniach do grona tego dołączyli choćby Jeff Monson, Satoshi Ishii, Rameau Thierry Sokoudjou i Michael Page. Dzięki temu SFL z miejsca stała się poważnym graczem na światowym rynku i udowodniła, że z powodzeniem może walczyć o angaż najlepszych fighterów.

W początkowych miesiącach funkcjonowania jedną z najbardziej charakterystycznych cech SFL są cotygodniowe gale organizowane w każdy piątek w Mumbaju. Odbywa się na nich siedem walk, w tym jedna kobieca. Ta formuła utrzymuje się przez jakiś czas, a sama organizacja zdobywa rzesze wiernych fanów w Indiach, rozpoczyna również ekspansję w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. W 2016 roku przejmuje ją brytyjski pięściarz Amir Khan i zakłada pierwszą drużynową ligę MMA.
W niej rywalizacja odbywa się w dwóch grupach, a każda z nich składa się z czterech zespołów. Wszystkie ekipy składają się z sześcioosobowych drużyn – pięciu mężczyzn i jednej kobiety, należących do różnych kategorii wagowych. Zespoły rywalizują tylko z przeciwnikami w obrębie swojej grupy. Po dwie najlepsze awansują do półfinałów, ich zwycięzcy uzyskują promocję do finału, a przegrani mierzą się ze sobą w meczu o trzecie miejsce.

Super Fight League wyłącznie na antenie Fightklubu. Premierowe odcinki na antenie stacji w każdą środę o godz. 22.00.

Road FC – oglądaj w Fightklubie!

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.