4 lutego cały świat znowu będzie obserwował wielkie sportowe wydarzenie, jakim jest finał rozgrywek NFL. Super Bowl LII w tym roku odbędzie się na Bank Stadium w Minneapolis. Ten jeden mecz zawsze przyciąga ogromną widownię i to pomimo faktu, że futbol amerykański w wielu zakątkach świata nie cieszy się dużą popularnością. Wszyscy jednak chcą zobaczyć wielkie show.
Hymn Stanów Zjednoczonych wykona Pink, a w przerwie meczu zaśpiewa Justin Timberlake. Kibice czekają nie tylko na artystów i emocje sportowe, ale także na... reklamy. Największe koncerny prześcigają się w pomysłach, aby jak najlepiej wykorzystać swój czas antenowy w trakcie Super Bowl.
To jednak ma swoją cenę. W ubiegłym roku cena 30-sekundowego spotu reklamowego kosztowała 5 mln dolarów. Teraz kwota ma nieznacznie przekroczyć tę barierę.
Inne wydarzenia sportowe nie mogą się równać z finałem ligi NFL. Amerykanie nawet porównują do cen obowiązujących podczas rozdania Oscarów, gdzie za pół minuty reklamy trzeba zapłacić 2 mln dolarów.
ZOBACZ WIDEO: Snowboardzista z Polski spędził w śpiączce 9 dni. "To bardzo duże zagrożenie"