Tak telewizja zarabia na Super Bowl. Kosmiczne ceny za krótką reklamę
5 milionów dolarów kosztuje krótki spot reklamowy w trakcie Super Bowl. Firmy bez problemu płacą fortunę, aby na chwilę zaistnieć w świadomości kibiców.
Hymn Stanów Zjednoczonych wykona Pink, a w przerwie meczu zaśpiewa Justin Timberlake. Kibice czekają nie tylko na artystów i emocje sportowe, ale także na... reklamy. Największe koncerny prześcigają się w pomysłach, aby jak najlepiej wykorzystać swój czas antenowy w trakcie Super Bowl.
To jednak ma swoją cenę. W ubiegłym roku cena 30-sekundowego spotu reklamowego kosztowała 5 mln dolarów. Teraz kwota ma nieznacznie przekroczyć tę barierę.
Inne wydarzenia sportowe nie mogą się równać z finałem ligi NFL. Amerykanie nawet porównują do cen obowiązujących podczas rozdania Oscarów, gdzie za pół minuty reklamy trzeba zapłacić 2 mln dolarów.
ZOBACZ WIDEO: Snowboardzista z Polski spędził w śpiączce 9 dni. "To bardzo duże zagrożenie"