Hamiltonomania we Włoszech? Ferrari podgrzewa atmosferę

Getty Images / Clive Rose / Na zdjęciu: kibice Ferrari czekają już na sezon 2025
Getty Images / Clive Rose / Na zdjęciu: kibice Ferrari czekają już na sezon 2025

Włochy żyją transferem Lewisa Hamiltona do Ferrari. Zainteresowanie aktywnością Brytyjczyka w nowym zespole nie maleje. Kibice głęboko wierzą, że 40-latek zapewni ekipie tytuł po latach posuchy.

Lewis Hamilton ma za sobą pierwszą integrację z Ferrari. Przed tygodniem poznał fabrykę w Maranello i tamtejszych pracowników, odbył sesję fotograficzną w czerwonym kombinezonie, a przede wszystkim - wyjechał na tor Fiorano bolidem Formuły 1 z sezonu 2023. Kilka dni później otrzymał do dyspozycji tę samą maszynę na obiekcie w Barcelonie.

Wprawdzie środowe testy Hamiltona w stolicy Katalonii zakończyły się wypadkiem, ale 40-latkowi nic się nie stało. Pracownicy Ferrari uspokajają - przygoda siedmiokrotnego mistrza świata F1 wynikała z faktu, że szybko złapał kontakt z maszyną i naciskał do jej granic, co zakończyło się niewinnym błędem w ostatniej sekcji toru Circuit de Catalunya.

Transfer Hamiltona do Ferrari pokazał też, jaki status ma brytyjski kierowca oraz, jak duże są oczekiwania fanów we Włoszech. Testy na torze Fiorano były oblegane przez kibiców. Część z nich przygotowała nawet specjalne grafiki, na których Brytyjczyk był stylizowany na Jezusa Chrystusa. Dodatkowo każda wzmianka o siedmiokrotnym mistrzu świata generuje spore zasięgi we włoskich mediach.

ZOBACZ WIDEO: Tomasz Majewski dostał dziwną propozycję. "To zupełnie nie moja bajka"

Tymczasem Ferrari w czwartek potwierdziło, że ich nowy bolid F1 na sezon 2025 będzie nosił nazwę SF-25. Prezentacja odbędzie się 19 lutego, dzień po inauguracji sezonu w londyńskiej hali O2. Będzie to pierwszy samochód Lewisa Hamiltona jako kierowcy Ferrari. Nazwa SF-25 kontynuuje konwencję stosowaną w ostatnich dwóch sezonach - bolidy Ferrari nosiły oznaczenia SF-23 i SF-24.

Lewis Hamilton zdecydował się na transfer do Ferrari po spędzeniu dwunastu lat w Mercedesie. Wpływ na ruch Brytyjczyka miaa słabsza forma niemieckiej ekipy w ostatnim okresie. Marzeniem 40-latka jest zdobycie ósmego tytułu mistrzowskiego, co pozwoliłoby mu prześcignąć Michaela Schumachera i stać się najbardziej utytułowanym kierowcą w dziejach F1.

Samo Ferrari również od lat czeka na osiągnięcie szczytu w F1. Włosi ostatnie tytuły świętowali w roku 2007 za sprawą Kimiego Raikkonena, który wygrał klasyfikację indywidualną, oraz w sezonie 2008, gdy zespół wygrał rywalizację konstruktorów.

Komentarze (2)
avatar
Tańczący z łopatą :|
1.02.2025
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Módlmy się wszyscy za powodzenie mojego czekoladowego idola... codziennie modlę się by Leclerc go tak mocno nie dojeżdżał.. jak mnie dojeżdża mój partner.. 
avatar
Stanisław Chorąży
31.01.2025
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Żałosne. Parodiowanie Najświętszego Serca Pana Jezusa nie jest niczym śmiesznym! Proszę o usunięcie tego artykułu! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.